Gå til innhold

Innestengt.....

Gjest livredd jente..

Anbefalte innlegg

Gjest livredd jente..

Hei...Noen må være så snill å hjelpe meg for jeg har et stort problem.Alt jeg tenker på er slanking selv om jeg er 1.58 og veier 38kg.Det begynte etter at jeg så på et program om spiseforstyrrelser for ca.1år siden.Det høres kanskje ikke så ille ut,men det er det.Hver gang jeg ser noen spise kommer alle tankene og jeg må kaste maten min med en gang.Og hvis jeg spiser virker det som noen skriker:"ikke gjør det du blir så feit!"Og etterpå må jeg trene masse eller prøve å kaste opp for at tankene skal forsvinne.På førsten likte jeg disse tankene for jeg følte på en måte at jeg hadde kontroll,men nå føles det som om tankene har tatt kontroll over meg. Jeg vil ikke gå til helsesøster/lege for de kommer til å si det til forel-drene mine,og så tvinger de meg til å spise.Og jeg kan ikke spise for da raser alt nedover. Vær så snill å hjelp meg,jeg orker ikke å sitte å gråte hver dag og være livredd for å bli tjukkere. Jeg føler meg innestengt i tankene mine.Dere tror sikkert jeg er sprø,men jeg er bare livredd. Hva skal jeg gjøre,hva er galt med meg??

Hilsen livredd jente 15år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91430-innestengt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med den høyden din SKAL du veie minst 45 kilo, om du i det hele tatt har lyst til å bli frisk. Husk at du ødelegger deg selv nå, kan miste muligheten til å få barn, og ødelegge HELE fremtida di. Kroppen trenger næring, hvis ikke begynner den å visne bort - den ene funksjonen etter den andre kan du risikere å få problemer med. Skal love deg at det ikke er noe å trakte etter!

Gå i deg selv og finn ut når dette startet! Se på bilder av deg før og nå, og se hvor mye bedre du så ut da du var frisk.

Ikke kast bort livet ditt på disse tvangstankene - du trenger hjelp før det er for sent!

Ei venninne av meg er like høy som deg, og hun har alltid vært kjempeflott i kroppen med de 49.50 kiloene hun veier. Hun veide det da hun var 15, og veier det fortsatt.

Be om hjelp! Bestill legetime isteden for å gå til helsesøster, og si at du helst ser at de ikke kontakter foreldrene dine i første omgang. Det forutsetter at du er innstilt på at du skal bli frisk igjen, og få et fullverdig liv!

Bare en ting til - det er bare DU som kan gjøre noe med dette. Når du er død, er det for sent.. (ja, jeg vet jeg er krass, men jeg har sett for mange venner som har vært på vei til å få anorexi, og jeg håper du klarer å komme deg tilbake slik de gjorde - med hjelp!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91430-innestengt/#findComment-504340
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...