Trøttingen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hei, Jeg er en jente på 20 år som har fått vite at kortisolet mitt er forhøyet. Jeg er mye trøtt, og sover 3-4timer hver ettermiddag og sover vanlig på natten. Nå har jeg vært på sykehuset for å ta noen flere blod prøver. Legen sa at disse var litt forhøyet, men ikke veldig. Jeg vet at normal grensa er innenfor 250 til 750. jeg lå på ca. 1900. Legen sa at det sikkert hadde sammenheng med livstilen min. Men jeg tror ikke akkkurat jeg stresser for mye. Hva skal jeg gjøre? jeg er så utslitt både psykisk og fysisk at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. har lest litt om kortisol, og der stod det at forhøyet kortisol kunne komme av en tumor på hypofysen eller på binyrene. Jeg er engstelig for at det skal være noe slikt. Hva kan jeg gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91497-kortisol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.