Gå til innhold

Vondt i magen etter Pergo.


Ewa

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet med Pergotime for 5-6 dager siden, og nå har jeg hatt ganske vondt i magen i et par dager.

Kan dette komme av Pergo'n, selv om det er så lenge etter jeg sluttet?

Det er mest vondt midt på magen rett over, og bak skambeinet, men også én del litt ut til sidene i dag.(Det føles som det er vondt i livmoren!?!)

Skal temperaturen stige raskt etter eggløsning, eller kan den stige sakte men sikkert?

Jeg er så spent på om jeg kan ha hatt en eggløsning.

Temp'en min sank 0,5 grader for tre dager siden, og krabber nå sakte oppover igjen, men den har ikke nådd det nivået den var på før den sank.

Er det noe håp? Den dagen den var lavest var også dagen jeg skulle ha eggløsning.

Hvor mye har det å si dersom mannen har bare én testikkel,- er det halverte sjanser for å bli gravid?

Håper noen kan hjelpe meg litt...

P.s. Jeg har lagt dette innlegget på "Ufrivillig barnløs" også.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet med Pergotime for 5-6 dager siden, og nå har jeg hatt ganske vondt i magen i et par dager.

Kan dette komme av Pergo'n, selv om det er så lenge etter jeg sluttet?

Det er mest vondt midt på magen rett over, og bak skambeinet, men også én del litt ut til sidene i dag.(Det føles som det er vondt i livmoren!?!)

Skal temperaturen stige raskt etter eggløsning, eller kan den stige sakte men sikkert?

Jeg er så spent på om jeg kan ha hatt en eggløsning.

Temp'en min sank 0,5 grader for tre dager siden, og krabber nå sakte oppover igjen, men den har ikke nådd det nivået den var på før den sank.

Er det noe håp? Den dagen den var lavest var også dagen jeg skulle ha eggløsning.

Hvor mye har det å si dersom mannen har bare én testikkel,- er det halverte sjanser for å bli gravid?

Håper noen kan hjelpe meg litt...

P.s. Jeg har lagt dette innlegget på "Ufrivillig barnløs" også.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke uvanlig å få smerter ved eggløsning og den kan være kraftig ved bruk av Pergotime. Noen ganger kan det komme en 'overstimulering' med cystedannelse på eggstokkene. Øker smertene, bør du søke lege. Temperaturen stiger opp til et platå noen dager etter eggløsning og holder seg der til litt før menstruasjonen kommer, eller holder seg høy ved graviditet.

Eggløsningen kan komme litt forsinket etter Pergotime, så det er fortsatt håp.

Det er ikke halvert sjanse for graviditet fordi mannen bare har en testikkel, men det ville være naturlig å få undersøkt en sædprøve.

Lykke til med forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke uvanlig å få smerter ved eggløsning og den kan være kraftig ved bruk av Pergotime. Noen ganger kan det komme en 'overstimulering' med cystedannelse på eggstokkene. Øker smertene, bør du søke lege. Temperaturen stiger opp til et platå noen dager etter eggløsning og holder seg der til litt før menstruasjonen kommer, eller holder seg høy ved graviditet.

Eggløsningen kan komme litt forsinket etter Pergotime, så det er fortsatt håp.

Det er ikke halvert sjanse for graviditet fordi mannen bare har en testikkel, men det ville være naturlig å få undersøkt en sædprøve.

Lykke til med forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...