Gå til innhold

NHD er MEGET dyktig!


enkied

Anbefalte innlegg

Jeg håper virkelig at NHD kommer tilbake hit til DOL. Jeg har vært regelmessig (eller kanskje uregelmessig...) bruker av dette forumet over flere år og jeg har fått veldig god hjelp og støtte her når jeg har trengt det som mest. Jeg kan si med sikkerhet at det er takket være DOL og Nils Håvard Dahl at jeg fremdels er i livet i dag.

I mitt aller første innlegg her på DOL (i 99 eller 2000) stilte Nils Håvard Dahl "diagnosen" generalisert angst og sosial angst på meg uten å noen gang ha truffet meg. Takket være råd fra Nils Håvard Dahl oppsøkte jeg professjonell hjelp. I over 2 år nå har jeg blitt feilaktig behandlet for en schizofren personlighetsforstyrrelse, men for en uke siden fikk jeg altså offisielt diagnosen generalisert angst og sosial angst. Akkurat som Nils Håvard Dahl antydet for 3-4 år siden. Dette er bare et bevis på hvor dyktig denne mannen er, og vi trenger han virkelig her på dette forumet.

Jeg skulle ønske jeg hadde lagt frem svarene jeg fikk fra Nils Håvard Dahl for behandleren min, da hadde jeg sluppet to meget vonde år, og antagligvis vært frisk i dag. I stedet så må jeg nå begynne helt på nytt med ny medisin, og nytt behandligs opplegg (og ny behandler...).

Jeg kan ikke rose deg nok Nils Håvard Dahl, jeg håper du er innom her og ser dette. Du er en MEGET dyktig mann!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du videresende dette innlegget til Rådet for Psykisk Helse. Det er heldigvis mange her som allerede har mailet dem, men vi "brukere" må bare fortsette å presisere at vi ønsker NHD tilbake.

Innlegget ditt er så tydelig, og budskapet så klart, at det absolutt har noe i innboksen til "Rådet" å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du videresende dette innlegget til Rådet for Psykisk Helse. Det er heldigvis mange her som allerede har mailet dem, men vi "brukere" må bare fortsette å presisere at vi ønsker NHD tilbake.

Innlegget ditt er så tydelig, og budskapet så klart, at det absolutt har noe i innboksen til "Rådet" å gjøre.

Det skal jeg gjøre. Takk for tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Kan du videresende dette innlegget til Rådet for Psykisk Helse. Det er heldigvis mange her som allerede har mailet dem, men vi "brukere" må bare fortsette å presisere at vi ønsker NHD tilbake.

Innlegget ditt er så tydelig, og budskapet så klart, at det absolutt har noe i innboksen til "Rådet" å gjøre.

Problemet for sikkert fler enn meg her inne er at vi er ikke så datakyndige at vi 'bare kan videresende' noe til noen som helst.

Siden dette er sensitivt stoff roter en ikke hvem som helst bort i det heller, når dt gjelder å be om hjelp.

En kan jo trene på mindre sensitivt stoff, men da er jo problemet konsentrasjon og hukommelse, som er ganske fraværende. Jeg _greier_ ikke huske hvordanjeg gjør ting. Jeg kan ikke greie å organisere å ha huskelapper for alt heller.

Bare et apropos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for sikkert fler enn meg her inne er at vi er ikke så datakyndige at vi 'bare kan videresende' noe til noen som helst.

Siden dette er sensitivt stoff roter en ikke hvem som helst bort i det heller, når dt gjelder å be om hjelp.

En kan jo trene på mindre sensitivt stoff, men da er jo problemet konsentrasjon og hukommelse, som er ganske fraværende. Jeg _greier_ ikke huske hvordanjeg gjør ting. Jeg kan ikke greie å organisere å ha huskelapper for alt heller.

Bare et apropos...

Jeg er ikke særlig internetkyndig. Men, jeg klikket meg inn på "Rådet", så klikket jeg meg til forsiden,der klikket jeg på "kontakt oss", og så var det bare å skrive ivei, og for ordens skyld undertegnet jeg med fullt navn - og ikke Theos som jeg bruker her.

For å kopiere innlegg du har skrevet her: merk det du vil sende, klikk på høyre museknapp, velg kopier, klikk deg over i feltet du vil kopiere innlegg (I dette tilfelle til "rådet") plasser markøren der hvor du vil ha teksten, klikk på høyre museknapp og velg "lim inn".

Hvis noen har bedre metoder så pls del dem med oss! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...