Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ville bare sende deg noen ord. Jeg er så avhengig av psyk forumet vårt. Føler at bunnen ramlet ut da NHD trakk seg nå. Jeg henvender meg til deg fordi jeg føler vi har hatt god dialog tidligere og firebird har jo samme diagnose som meg.

Har du gode råd til hva vi kan gjøre med forumet vårt videre? Jeg tenker ikke bare på meg selv, men alle de som kanskje ikke engang har kontakt med helsevesenet, og kun holder seg oppe ved å bruke DOL.

Jeg har sendt mail til "Rådet" i dag, undertegnet med fullt navn osv. Er det noe mer jeg kan gjøre? Har en følelse av at du vet hva man gjør i slike situasjoner.

Jeg tror forumet vil dø hvis vi ikke får beholde NHD.

Hva kan jeg gjøre Goliane?

Klem Theos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91588-goliane/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Er temmelig rådløs selv. Er virkelig lei meg over at NHD lenger er knyttet opp mot forumet.

Skal også sende en mail til Rådet for mental helse. Tror nok de ser viktigheten av et slikt forum. Det er sikkert økonomi det skorter på. Ser ut til at vi holder på å få et samfunn der staten kutter støtte til de gruppene som mest trenger det.

Jeg håper jo forumet overlever uten NHD, også. Syns brukerne er fenomenale til å støtte hverandre. Men NHD har vært et godt korrektiv å ha mange ganger. (Hain e trønder sånn som mæ, skjønne du!)

Går det bra med deg for tida?

Min firebird er fremdeles bak lås og slå! Hun er lei av fengselslivet. Hun skal ut på frisikring i løpet av våren, og syns tida går sakte fram til hun slipper fri.

Gjennom datra mi har jeg blitt kjent med flere med samme diagnose som henne. Alle er usedvanlig trivelige og usedvanlig oppegående! Tror du hører til samme kategori!

Du kan godt maile meg hvis du vil.

Vi får krysse fingre og tær for at noen sponser "Rådet" slik at NHD kommer tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91588-goliane/#findComment-505617
Del på andre sider

Kjære deg!

Er temmelig rådløs selv. Er virkelig lei meg over at NHD lenger er knyttet opp mot forumet.

Skal også sende en mail til Rådet for mental helse. Tror nok de ser viktigheten av et slikt forum. Det er sikkert økonomi det skorter på. Ser ut til at vi holder på å få et samfunn der staten kutter støtte til de gruppene som mest trenger det.

Jeg håper jo forumet overlever uten NHD, også. Syns brukerne er fenomenale til å støtte hverandre. Men NHD har vært et godt korrektiv å ha mange ganger. (Hain e trønder sånn som mæ, skjønne du!)

Går det bra med deg for tida?

Min firebird er fremdeles bak lås og slå! Hun er lei av fengselslivet. Hun skal ut på frisikring i løpet av våren, og syns tida går sakte fram til hun slipper fri.

Gjennom datra mi har jeg blitt kjent med flere med samme diagnose som henne. Alle er usedvanlig trivelige og usedvanlig oppegående! Tror du hører til samme kategori!

Du kan godt maile meg hvis du vil.

Vi får krysse fingre og tær for at noen sponser "Rådet" slik at NHD kommer tilbake.

Skal maile Rådet for PSYKISK helse, selvfølgelig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91588-goliane/#findComment-505639
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...