Gå til innhold

orker ikke mer...


Gjest nion

Anbefalte innlegg

Hvor mye er det egentlig meningen ett menneske skal klare ?

Orker bare ikke mer motgang nå..

Jeg beynte i terapi, la meg inn en stund, begynte på medisiner (remeron og lithium).. Hva mer forlanger de av meg da ?

Jeg får jo ikke se mine egne unger.. Hvordan kan de tro at jeg skal bli frisk av det da ??

Ungene mine er jo alt for meg.. har jeg ikke dem kan jeg like gjerne gi opp.. og det er det jeg vil nå.. orker ikke mer.. orker bare ikke mer.. er så sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres nesten ut som meg for noen år siden. Du må bare prøve og holde ut, ta en dag om gangen, eller en time.

Ikke gi opp, ungene dine kan tro at det er dem du oppgir!

Mobiliser alt du klarer, det kommer helt sikkert bedre tider. Stå på, ønsker deg alt godt.

Stoor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...