sivanita Skrevet 9. november 2000 Skrevet 9. november 2000 Jeg har gått på p-piller i over ett år nå og alt fungere som det skal. Men det jeg lurer på er: Er pillen sikker sammen med mat? Eller bør den taes utenfor måltidene ? Jeg mener, hvis man spiser mye mat og midt inni måltidet eller rett etter tar pillen, skiller da kroppen mellom maten og den pitte lille pillen ? Når er det best å ta den ? Utenom når man spiser ? Dette står det ikke noe om i min bruksanvisning, så please svar.... Vennlig hilsen 0 Siter
sivanita Skrevet 9. november 2000 Forfatter Skrevet 9. november 2000 Jeg har gått på p-piller i over ett år nå og alt fungere som det skal. Men det jeg lurer på er: Er pillen sikker sammen med mat? Eller bør den taes utenfor måltidene ? Jeg mener, hvis man spiser mye mat og midt inni måltidet eller rett etter tar pillen, skiller da kroppen mellom maten og den pitte lille pillen ? Når er det best å ta den ? Utenom når man spiser ? Dette står det ikke noe om i min bruksanvisning, så please svar.... Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 12. november 2000 Skrevet 12. november 2000 Det er meg ikke kjent at det skal være noe problem å ta p-piller sammen med mat,og etter også å ha sjekket med "Felleskatalogen",finner jeg heller ikke opplysninger som peker i retning av dette. 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 12. november 2000 Skrevet 12. november 2000 Det er meg ikke kjent at det skal være noe problem å ta p-piller sammen med mat,og etter også å ha sjekket med "Felleskatalogen",finner jeg heller ikke opplysninger som peker i retning av dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.