MHK. Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei ! Kan noen hjelpe meg. Jeg er jente på 30 år. Jeg får ofte feber/tempratur stigning uten at jeg gjør noe som helst.Dette har pågått i flere år,men har vert ekstremt ille siste året. Jeg kan i perioder ikke vaske opp el.støvsuge uten at jeg får høy tempratur. Den kan stige til over 39 uten at jeg "gjør noen ting" eller er syk. Det er veldig slitsomt,kroppen verker når tempraturen stiger og går tilbake til normalen(ca 36,7). Er det noe som er vanlig eller er det noe galt,legen min vet ikke hva hun skal si og har bare sakt,kjøp nytt termometer. Dette er noe som kan pågå i flere dager,tempratur stigninen og hurtig tilbakegang til normalen skjer flere ganger per dag. Det er veldig plagsomt. Søker råd og hjelp til hva jeg evt. kan gjøre og ikke kan gjøre. Takk på forhånd . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91650-uvanlig-tempratur-stigning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.