Gå til innhold

Jobb og utdanningsmessa i Oslo!

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lenge siden sist nå...

Lurte bare på om noen jeg kjenner her inne, skal på messa, som er fra 12.-15 februar i år. Jeg skal stå på stand, og vil gjerne møte flest mulig kjente når jeg først er i Oslo... Så hvis du føler deg truffet, og skal på messa, ta kontakt, så sier jeg hvor jeg skal stå. SMS eller e-mail, eller snail-mail for den som har den...

Hilser ellers til alle andre kjent eog ukjente her inne!

Glad i dere alle sammen!

*store klemmer* fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91654-jobb-og-utdanningsmessa-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! har ikke penger så fikk ikke svart på meldingen din..menneh...hadde egentlig ikke tenkt meg dit...men skal se om jeg får til å dra likevel.. har du det bra? *klem*

Hei du =)

Koselig med svar!

vel, i dag er ikke den store dagen å spørre om hvordan jeg har det, men det er en lang historie...

Hadde vært kjempekos om du stakk innom messa en tur da, har lyst til å treffe deg atter en gang.

Hvordan går det med deg da? lenge siden sist i grunn nå... og hva med den turen til Kristiansand som du snakket om?? *hinte, hinte*

Vel, må gå nå, skal ha elevsamtale med læreren min... (og der ligger litt av grunnen til at i dag ikke er den store dagen...)

*klemmer*

savner deg jeg, og jeg er kjempeglad i deg!

Hei du =)

Koselig med svar!

vel, i dag er ikke den store dagen å spørre om hvordan jeg har det, men det er en lang historie...

Hadde vært kjempekos om du stakk innom messa en tur da, har lyst til å treffe deg atter en gang.

Hvordan går det med deg da? lenge siden sist i grunn nå... og hva med den turen til Kristiansand som du snakket om?? *hinte, hinte*

Vel, må gå nå, skal ha elevsamtale med læreren min... (og der ligger litt av grunnen til at i dag ikke er den store dagen...)

*klemmer*

savner deg jeg, og jeg er kjempeglad i deg!

skal prøve å få det til vettu,men kan som sagt ikke love noe som helst...

takk for mld idag, kan fremdeles ikke svare, men det varmer!! *klemzenuzz*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...