Gå til innhold

De hælvetes kvisene... Doktor online!!

Anbefalte innlegg

Gjest annemarte

Har brukt Basiron omtent hver dag i over ett år nå. Det har funka bra, men hver gang jeg har prøvd å kutte ned litt har det kommet kviser med en gang (med unntak av en liten periode i sommer), derfor har jeg bare fortsatt. Det funker greit fortsatt, men et jeg lurer på er om det er farlig å bruke det over så lang tid? MEn det er det eneste jeg har funnet som virkelig har hjulpet.

Og en ting til... Før har jeg bare vært plaga av kviser i ansiktet, så kom det litt på brystet, og litt på rompa, og nå merker jeg at det er litt på ryggen også. Med andre ord : DET SPRER SEG! Og jeg vil ha em vekk!!! Er atten år og er ikke interessert i å ha masse kviser NÅ!! Det er jo ikke masse egentlig, egentlig ganske få, men likevel : Det er stygt og jeg vil ikke ha dem der!!!

Finnes det noe middel som jeg kan spise, som får vekk de stygge kvisene en gang for alle???? Er så j..lig lei av det nå!! Kan jo ikke smøre inn hele meg med basiron liksom???

Må jeg dra til en lege da og kan han nekte å gi meg no??

tar det lang tid før det virker??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9183-de-h%C3%A6lvetes-kvisene-doktor-online/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annemarte

Har brukt Basiron omtent hver dag i over ett år nå. Det har funka bra, men hver gang jeg har prøvd å kutte ned litt har det kommet kviser med en gang (med unntak av en liten periode i sommer), derfor har jeg bare fortsatt. Det funker greit fortsatt, men et jeg lurer på er om det er farlig å bruke det over så lang tid? MEn det er det eneste jeg har funnet som virkelig har hjulpet.

Og en ting til... Før har jeg bare vært plaga av kviser i ansiktet, så kom det litt på brystet, og litt på rompa, og nå merker jeg at det er litt på ryggen også. Med andre ord : DET SPRER SEG! Og jeg vil ha em vekk!!! Er atten år og er ikke interessert i å ha masse kviser NÅ!! Det er jo ikke masse egentlig, egentlig ganske få, men likevel : Det er stygt og jeg vil ikke ha dem der!!!

Finnes det noe middel som jeg kan spise, som får vekk de stygge kvisene en gang for alle???? Er så j..lig lei av det nå!! Kan jo ikke smøre inn hele meg med basiron liksom???

Må jeg dra til en lege da og kan han nekte å gi meg no??

tar det lang tid før det virker??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...