thinken Skrevet 9. november 2000 Skrevet 9. november 2000 Hei! Jeg plages endel med "indre kløe" og at det kribler i beina. Det kommer særlig når jeg skal slappe av etter middag, eller når jeg går tilsengs om kvelden. Er det noen som har noen råd? 0 Siter
thinken Skrevet 9. november 2000 Forfatter Skrevet 9. november 2000 Hei! Jeg plages endel med "indre kløe" og at det kribler i beina. Det kommer særlig når jeg skal slappe av etter middag, eller når jeg går tilsengs om kvelden. Er det noen som har noen råd? 0 Siter
Dystonia Skrevet 9. november 2000 Skrevet 9. november 2000 Jeg vet om noe som kan hjelpe, men kan dessverre ikke gi deg dette rådet da det er i strid med regelverket på DOL. [email protected] 0 Siter
Dystonia Skrevet 9. november 2000 Skrevet 9. november 2000 Jeg vet om noe som kan hjelpe, men kan dessverre ikke gi deg dette rådet da det er i strid med regelverket på DOL. [email protected] 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 12. november 2000 Skrevet 12. november 2000 Det er vanskelig å gi generelle råd når årsaken ikke er kjent, men de symptomene du beskriver kan være relatert til stress i hverdagen.Hvis plagene dine er bedre i ferien,vil dette forsterke mistanken. Har disse plagene vært der en stund,synes jeg kanskje legen din skal gjøre en klinisk undersøkelse av deg,slik at andre årsaker kan bli vurdert og evt.utelukkes. 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 12. november 2000 Skrevet 12. november 2000 Det er vanskelig å gi generelle råd når årsaken ikke er kjent, men de symptomene du beskriver kan være relatert til stress i hverdagen.Hvis plagene dine er bedre i ferien,vil dette forsterke mistanken. Har disse plagene vært der en stund,synes jeg kanskje legen din skal gjøre en klinisk undersøkelse av deg,slik at andre årsaker kan bli vurdert og evt.utelukkes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.