birdie Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 Nå er klokka riktignok to over leggetid *blunker med tørre øyne*, men jeg mener bestemt at jeg skrev et svar på Åpent Forum om hvordan man skal henge opp en hengekøye - og nå er det ikke der. Har du vært litt rask på avtrekker'n, eller er det jeg som har startet drømmene før hodet treffer puta? Undrer 0 Siter
birdie Skrevet 10. november 2000 Forfatter Skrevet 10. november 2000 Nå er klokka riktignok to over leggetid *blunker med tørre øyne*, men jeg mener bestemt at jeg skrev et svar på Åpent Forum om hvordan man skal henge opp en hengekøye - og nå er det ikke der. Har du vært litt rask på avtrekker'n, eller er det jeg som har startet drømmene før hodet treffer puta? Undrer 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 Hmmmm... Jeg tror kanskje det var litt sent.... Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 Hmmmm... Jeg tror kanskje det var litt sent.... Med vennlig hilsen 0 Siter
Gunnar Oftedal, barnelege Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 Hmmmm... Jeg tror kanskje det var litt sent.... Med vennlig hilsen test 0 Siter
Gunnar Oftedal, barnelege Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 Hmmmm... Jeg tror kanskje det var litt sent.... Med vennlig hilsen test 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 test test 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 test test 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.