Gå til innhold

Arr på kroppen... pga overvekt?

Anbefalte innlegg

Jeg er en 18 år gammel gutt. jeg er ganske stor både i høyden og bredden, men det plager meg ikke særlig.

For en stund siden fikk jeg noen slags arr på forskjellige deler av kroppen. det startet på lårene og gikk videre til hoftene... det ser nesten ut som noen digre blodårer... nå begynner jeg å få det på armene også...

Hva er egentlig dette og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det?

PS. jeg driver også med styrke trening, er det smart?

Jan

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91972-arr-p%C3%A5-kroppen-pga-overvekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Arrene" du snakker om er strekkmerker. Fordi kropen din vokser raskere enn huden greier å utvide seg. Sånn som gravide kvinnfolk får på magen. Og noen bodybuildere får litt her og der.

Ikke farlig, de blekner etter ei tid. Prøv å smøre med en fet krem, det kan hjelpe litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...