Gå til innhold

jeg har faatt mensen etter angrepillen...


hilde77

Anbefalte innlegg

hei Mette,

I dag fikk jeg mensen.det er 7 dager siden jeg tok angrepillen. det jeg lurer paa er naar jeg kan begynne paa p-pillene igjen...legen som jeg var med sa at jeg kunne begynne paa nytt brett den siste dagen av mensen( siste bloedningsdag). stemmer dette?

naar jeg har faatt mensen etter angrepillen, er det da sikkert at jeg ikke er gravid?

er egentlig ganske bekymra...

paa forhaand takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Mette,

I dag fikk jeg mensen.det er 7 dager siden jeg tok angrepillen. det jeg lurer paa er naar jeg kan begynne paa p-pillene igjen...legen som jeg var med sa at jeg kunne begynne paa nytt brett den siste dagen av mensen( siste bloedningsdag). stemmer dette?

naar jeg har faatt mensen etter angrepillen, er det da sikkert at jeg ikke er gravid?

er egentlig ganske bekymra...

paa forhaand takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du bør begynne første dagen av mensen for å være sikker, ellers må du bruke annen prevensjon i to uker. Jeg tror du kan utelukke at du er gravid, men ta for en sikkerhets skyld en test 3 uker etter det uheldige samleiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du bør begynne første dagen av mensen for å være sikker, ellers må du bruke annen prevensjon i to uker. Jeg tror du kan utelukke at du er gravid, men ta for en sikkerhets skyld en test 3 uker etter det uheldige samleiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...