neuni Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 no har eg starta på opplegget ditt, fra i går av. så i dag gjorde eg bl.a. beinøvelsene, og fy og faen så steike vondt! knebøy er ondskapen sjølv, og tåhev likeså. når eg trener armer/rygg/bryst og kjem til punktet der eg ikkje klarer meir, så klarer eg berre ikkje meir - klarer ikkje løfte. men med beina...eg klarer meir, men satan så vondt. du skulle vært der og hørt meg hyle da eg gikk 1 cm for langt ned i den aller siste knebøyen og ikkje kom opp igjen, hehehe og eg visste ikkje at eg kunne banne som eg gjorde på tåhev nr 19-20...*flire* så, om ikkje anna, så trener eg iallfall spontaniteten ;D takker og neier (auuuu faen ta lårmusklene) for treningsopplegget! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92057-sdd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hehe Du må være klar over at det er verst i starten, og spesielt knebøy er døden for utrente personer. For eksempel har jeg ikke trent knebøy, ei heller bein, på ca 1.5 år, og når jeg neste uke begynner igjen for fullt, også med beintreninga, så har jeg lært såpass at jeg drøyer knebøyen i minst et par uker. Krampene jeg får dersom jeg nå, forholdvsis utrent, skulle klint til med knebøy, ville ikke lignet noe som helst, og jeg lyver ikke når jeg sier at jeg etter oppvarminga ville hatt så intense smerter i beinene at jeg ville skriki av smerte. Men det er meg. Jeg er litt rar når det gjelder denne øvelsen. Krampene tar meg liksom med en gang, dersom det er en stund siden jeg har trent. Så jeg forstår at dette er smertefullt Uansett: Dette vil gå seg til etter hvert som du kommer skikkelig i gang med treninga, og etter hvert klarer du kanskje en rep eller to til, selv etter at det har sagt stopp. Jeg synes du er flink! Jeg er for øvrig flink selv, og trente 1 dag forrige uke, 1 dag uka før, 3 dager den uka her (har akkurat trent 1 økt og har 2 igjen), og neste uke begynner jeg med 4 dager 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92057-sdd/#findComment-508998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hehe Du må være klar over at det er verst i starten, og spesielt knebøy er døden for utrente personer. For eksempel har jeg ikke trent knebøy, ei heller bein, på ca 1.5 år, og når jeg neste uke begynner igjen for fullt, også med beintreninga, så har jeg lært såpass at jeg drøyer knebøyen i minst et par uker. Krampene jeg får dersom jeg nå, forholdvsis utrent, skulle klint til med knebøy, ville ikke lignet noe som helst, og jeg lyver ikke når jeg sier at jeg etter oppvarminga ville hatt så intense smerter i beinene at jeg ville skriki av smerte. Men det er meg. Jeg er litt rar når det gjelder denne øvelsen. Krampene tar meg liksom med en gang, dersom det er en stund siden jeg har trent. Så jeg forstår at dette er smertefullt Uansett: Dette vil gå seg til etter hvert som du kommer skikkelig i gang med treninga, og etter hvert klarer du kanskje en rep eller to til, selv etter at det har sagt stopp. Jeg synes du er flink! Jeg er for øvrig flink selv, og trente 1 dag forrige uke, 1 dag uka før, 3 dager den uka her (har akkurat trent 1 økt og har 2 igjen), og neste uke begynner jeg med 4 dager kramper, yes...da eg begynte på andre settet med knebøy, måtte eg berre gynge litt først, lårmuskelen sa kraftig ifra om at den var uenig i at dette var helsesamt. men eg fikk no lurt'n med fordet, da men iallfall: no er eg støl i: brystmuskler, skuldermuskler, ryggmuskler, triceps, biceps, lårmuskler, leggmuskler - og så er det ettelleranna rart med hælene mine, dei er blitt for korte eller noko. eg håper eg blir sterk av detta, sånn at eg kan banke deg opp for all faenskapen etterpå. ;D eg har forresten funne ein glitrende metode for å få meg til å drive forbrenningstrening: ergometersykkel med lav belastning og bok yes, sykla i 45 min mens eg leste på sats i går, at eg ikkje har tenkt på det før. eg meiner, dei tv-greiene er bortkasta på meg, og musikken er kjedelig. men utstyrt med ei spennende fantasy-bok, så forsvant dei 45 minutta på...tja...10 minutter? no time iallfall 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92057-sdd/#findComment-509076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kramper, yes...da eg begynte på andre settet med knebøy, måtte eg berre gynge litt først, lårmuskelen sa kraftig ifra om at den var uenig i at dette var helsesamt. men eg fikk no lurt'n med fordet, da men iallfall: no er eg støl i: brystmuskler, skuldermuskler, ryggmuskler, triceps, biceps, lårmuskler, leggmuskler - og så er det ettelleranna rart med hælene mine, dei er blitt for korte eller noko. eg håper eg blir sterk av detta, sånn at eg kan banke deg opp for all faenskapen etterpå. ;D eg har forresten funne ein glitrende metode for å få meg til å drive forbrenningstrening: ergometersykkel med lav belastning og bok yes, sykla i 45 min mens eg leste på sats i går, at eg ikkje har tenkt på det før. eg meiner, dei tv-greiene er bortkasta på meg, og musikken er kjedelig. men utstyrt med ei spennende fantasy-bok, så forsvant dei 45 minutta på...tja...10 minutter? no time iallfall Jeg er så svak for tiden at dersom målet ditt er å banke opp meg, så trenger du ikke å trene mer. Du er allerede sterk nok Det der med bok misunner jeg deg. Jeg klarer ikke å lese noe når jeg sitter på ergometersykkel, og jeg makter ikke å sitte på ergometersykkel uten å ha noe å gjøre. Kombinasjonen er altså ekstremt god! Stølheten vil forresten gå over, men den er nok langt verre dag to, enn hva den er nå! Så gled deg til i morgen Men etter hvert som du blir i bedre form vil du ikke merke så mye til stølhet. Jeg trente en dag forrige uke, og en dag uken før der, og grunnen til at jeg bare trente en gang (skulle egentlig begynne rolig med to dager) var rett og slett det at jeg var for støl til å gjøre noe fornuftig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92057-sdd/#findComment-509105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg er så svak for tiden at dersom målet ditt er å banke opp meg, så trenger du ikke å trene mer. Du er allerede sterk nok Det der med bok misunner jeg deg. Jeg klarer ikke å lese noe når jeg sitter på ergometersykkel, og jeg makter ikke å sitte på ergometersykkel uten å ha noe å gjøre. Kombinasjonen er altså ekstremt god! Stølheten vil forresten gå over, men den er nok langt verre dag to, enn hva den er nå! Så gled deg til i morgen Men etter hvert som du blir i bedre form vil du ikke merke så mye til stølhet. Jeg trente en dag forrige uke, og en dag uken før der, og grunnen til at jeg bare trente en gang (skulle egentlig begynne rolig med to dager) var rett og slett det at jeg var for støl til å gjøre noe fornuftig i dag har eg det fælere, ja. du er ond! ond og slem! men altså..det med å lese og sykle - det var no ikkje spesielt vanskelig, da. men så sykla eg med veldig lav belastning, og i bedagelig tempo - eg skulle ha noko som tilsvarte ein vanlig spasertur, bare. og da var det ikkje vanskelig å lese samtidig. hehe, først hadde eg egentlig tenkt å gå på tredemølle og lese, men så modererte eg meg ned til sykling 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92057-sdd/#findComment-509675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yellow Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei du....:-) Sånn litt for å være ekkel......det blir vondere imorgen...*s* Men flink er du...lykke til videre..:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92057-sdd/#findComment-509861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Hei du....:-) Sånn litt for å være ekkel......det blir vondere imorgen...*s* Men flink er du...lykke til videre..:-) takker og i dag har eg det også vondt...au au au, føler meg som ei gammal kjerring, her eg kreker meg rundt. men men, i dag er det på'n igjen, heldigvis er dei musklene som skal trenes i dag ikkje så verst no. så får vi sjå da, åssen det er med beinmusklene i morra når -dei- skal trenes igjen.....fysjom. knebøy er satans verk, uten tvil!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92057-sdd/#findComment-510780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.