Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fastlegen jeg har blitt tildelt lar det skinne igjennom at hun ikke helt tror meg.Jeg får fortiden attføringspenger og trygdekontoret trenger informasjon fra legen. Det siste nå er at hun tydligvis mener at jeg ikke har noe allergier..Jeg sliter fælt med maten og har fått diagnosen før. Pga. blodprøvesvar, som en av mine tidligere leger ikke stolte på og ikke tok når det gjelder allergi, har jeg da liksom ikke allergi? Påvist laktose intoleranse på sykhus. Hvordan skal jeg forholde meg til en lege som prøver å motbevise de plagene jeg har? Er det lurt å skifte lege pga. trygdekontoret? Har hypoteriose og sliter med alle plagene som KAN følge med, selv om jeg bruker medisin. Blodprøvene er greie der og, så hun tror meg nok ikke helt der heller osv..osv. Føler meg som en hypokonder, og kan vel ikke forvente særlig med hjelp av en som ikke tror meg på mitt ord, bare "bevis"? Bør jeg innhente bevis fra andre leger jeg har gått til og starte krig? Ubehaglig!Har ikke energi til dette, og kan lett få angst.Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92151-bytte-lege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...