Gå til innhold

Kåthet


jamann

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært sammen med en hærlig jente siden sommeren. Hun er virkelig bra for meg.

Det er bare det at det blir vanskeligere og vanskeligere å få henne til å tenne seksuellt.

Er dette noe som lett hender etter noen mnd?

Jeg vil jo ha sex helst hver eneste dag.

Deilig sex er bra for humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært sammen med en hærlig jente siden sommeren. Hun er virkelig bra for meg.

Det er bare det at det blir vanskeligere og vanskeligere å få henne til å tenne seksuellt.

Er dette noe som lett hender etter noen mnd?

Jeg vil jo ha sex helst hver eneste dag.

Deilig sex er bra for humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei jamann!

Sex hver dag er for mange jenter i overkant. Det blir for slitsomt for de fleste. Og da vil nok tenningen heller ikke komme lett. Spør henne ut om dette. Jenter like å snakke om saker og kjenne seg forstått av sin kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei jamann!

Sex hver dag er for mange jenter i overkant. Det blir for slitsomt for de fleste. Og da vil nok tenningen heller ikke komme lett. Spør henne ut om dette. Jenter like å snakke om saker og kjenne seg forstått av sin kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jamann!

Sex hver dag er for mange jenter i overkant. Det blir for slitsomt for de fleste. Og da vil nok tenningen heller ikke komme lett. Spør henne ut om dette. Jenter like å snakke om saker og kjenne seg forstått av sin kjæreste.

Til Solveig!

selv om du er familierådgiver, så må jeg si meg uenig i ditt innlegg.

det blir jo helt feil å si at jenter generellt synes sex hver dag er slitsomt! slitsomt er jo et utrolig negativt ladet ord og hvis sex blir slitsomt, så er det jo helt klart noe veldig galt med forholdet, mener jeg!

jeg har vært sammen med min kjæreste i 6 mnd. og synes absolutt ikke det å ha sex, gjeren hver dag, er slitsomt! tvert i mot, nyter jeg det i det fulle og synes det er helt herlig!

selvfølgelig kommer jo slike ting ann på hvor stor sexlyst man har, men, som sagt, hvis man ser på sex med kjæresten hver dag , som slitsomt, må man se nærmere på det forholdet man har, for da mener jeg det er noe annet galt et sted!

sex er til for å nytes og når det er med noen man er glad i, så er dte jo ingenting som er bedre enn å ha det så ofte som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jamann!

Sex hver dag er for mange jenter i overkant. Det blir for slitsomt for de fleste. Og da vil nok tenningen heller ikke komme lett. Spør henne ut om dette. Jenter like å snakke om saker og kjenne seg forstått av sin kjæreste.

Til Solveig!

selv om du er familierådgiver, så må jeg si meg uenig i ditt innlegg.

det blir jo helt feil å si at jenter generellt synes sex hver dag er slitsomt! slitsomt er jo et utrolig negativt ladet ord og hvis sex blir slitsomt, så er det jo helt klart noe veldig galt med forholdet, mener jeg!

jeg har vært sammen med min kjæreste i 6 mnd. og synes absolutt ikke det å ha sex, gjeren hver dag, er slitsomt! tvert i mot, nyter jeg det i det fulle og synes det er helt herlig!

selvfølgelig kommer jo slike ting ann på hvor stor sexlyst man har, men, som sagt, hvis man ser på sex med kjæresten hver dag , som slitsomt, må man se nærmere på det forholdet man har, for da mener jeg det er noe annet galt et sted!

sex er til for å nytes og når det er med noen man er glad i, så er dte jo ingenting som er bedre enn å ha det så ofte som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...