Gjest vondtihodet Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har i omtrent ett år vært veldig plaget med vondt i hodet NÅR, ikke ETTER at jeg drikker. Dette er noe som er veldig plagsomt for meg, da det ofte ødelegger hele kvelden. Det pleier å gå bra i noen timer, men litt utpå kvelden kommer hodepinen snikende, begynner ofte framme på høyre side og blir bare verre utover kvelden/natten, så ille at jeg er dømt til å dra hjem snart. Ingenting hjelper. Og de gangene dette skjer har jeg ikke bare vondt denne dagen og dagen etter, men ofte også dagen etter der igjen. Det pleier å begynne framme, være på siden nesten morgen, og så tar det liksom runden. En bølgende smerte på en måte... Hadde det bare vært dagene etter kunne jeg forstått det, er jo normalt å få vondt i hodet etter å ha drukket, men det at jeg får det når jeg drikker er jo det som plager meg. Så kke bare skriv at jeg er fyllesjuk... Det blir ikke sånn hver gang, men kanskje omtrent halvparten av gangene jeg drikker. Jeg har prøvd å finne sammenhenger med hva jeg drikker/om jeg er slten osv, men alle sammenhenger viser seg å bli feil. Dette kan da ikke vært helt normalt? Det er ihvertfall veldig plagsomt å ikke kunne kose seg med litt drikke uten å få så utrolig vondt. Jeg trenger forresten heller ikke drikke mye for at det skal komme. Ikke si jeg skal la være å drikke, det må jo være noe det går an å gjøre med det? Er det migrene jeg har? Fins det medisin jeg kan ta mens jeg drikker, de gangene det dukker opp? Veit at dette skulle vært skrevet på hodepine og ikke allmenmedisin, men linken til nye innlegg virket ikke der... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92229-hodepine-n%C3%A5r-jeg-drikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Legen er vel rette person, men jeg vet en som er allergisk mot øl og blir syk/får vondt i hodet, og en som får migrene av visse typer rødvin, muligens med mye garvesyre i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92229-hodepine-n%C3%A5r-jeg-drikker/#findComment-509962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Legen er vel rette person, men jeg vet en som er allergisk mot øl og blir syk/får vondt i hodet, og en som får migrene av visse typer rødvin, muligens med mye garvesyre i. Det kan jo være at du rett og slett er alergisk mot alkohol og i så måte er det ingen annen utvei enn å kutte ut. Selv tåler jeg ikke øl, får hodepine omtrent med en gang. Ett glass, kan til nød gå dersom det er sommer og varmt ute.Tåler brunt brennevin, i små mengder best. Du har sikkert allerede prøvd deg fram. Kan det være migrene? Synes du skal undersøke det og få prøvd noen migrenemedisiner. Det er jo typisk at det er visse ting som kan gi utslag til migrene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92229-hodepine-n%C3%A5r-jeg-drikker/#findComment-510387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.