Gå til innhold

Litt svart/hvitt.....


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

Hvorfor må på vi på død og liv stille diagnoser til grunn for diverse , radikale tankemønstre?

Er det ikke mulig at ting bare er sånn? Jeg mener; -det er vel ingen som spør hvorfor vann renner nedover...?

Når jeg sier at livet ikke har mer å by på for meg, og derfor er kommet il det punkt at jeg vurderer å trekke meg tilbake....kan det ikke da være både _universets_ og min oppfatning at jeg har.....levd nok?

Hvem vet? Dersom det er noe i dette med reinkarnasjon....kanskje jeg kan komme til et bedre sted..?

Ellers skulle jeg vel kanskje ønske jeg kunne slutte å _lide_ under dette, og simpelthen ha et dødsønske....i all fordraglighet....(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest toraksliop

Jeg har det mye som deg, sliter med mye sosial angst, funker på jobb men ikke ellers. Hva gir livet meg hvae er meningen og vitsen og hvordan ville jeg vært viss jeg hadde vært en annen.

Hvorfor ble jeg akkurat meg og ikke en annen, som du skjønner tankene kverner men svarene er få. Når skal få fred. kunne oppsøke kompiser på fritiden og være glad ta en pils og virkelig nyte det. Istedet sitter jeg her og venter på en ny arbeidsdag for der er jeg i allefall konge lang erfaring og regnet som dyktig.

Men jeg er sta som et esel og har kommet til at livet må leves uansett, jeg gir aldri opp. Det skylder jeg de rundt meg ikke minst barna.

Stå på Tristian en dag vil vi lykkes begge to. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har spurt seg selv hvorfor vann renner nedover. Det er disse menneskene og deres tanker som har ført verden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...