Gå til innhold

Hjelp!?

Anbefalte innlegg

Heisann..

Prøver om noen av dere vet noe om dette..

Saken er den at jeg er veldig plaget av pollen allergi..

Vi måtte flytte fra huset, og inn i blokk for at jeg skal klare å fungere i "pollensesongen"..

Saken er den at jeg ikke klarer å fungere normalt i disse mnd, har prøvd alt fra masse ulike medisiner til alternativ behandling..

Det hjelper noe, men jeg blir veldig trøtt, og sover usedvanlig mye..

Pga. plagene er jeg ute av stand til å klare å jobbe..

Er for det meste inne hele dagen, med rullegardiner og persiennene nede, pga rennende øyne og nese.. Bruker astma medisiner ved siden av..

Dette er svært frustrerende, jeg som er så glad i sommeren..

I fjor betalte familien utenlans opphold for meg meste parten av sommeren, jeg hadde det så ubeskrivelig godt!

Men det er også frustrerende, for jeg som student virkelig hadde trengt å jobbe..

Det jeg lurer på er om det går an å få dispansasjon på en eller annen måte..? For disse mnd..

Har spurt fastlegen, men henne sier bare at hun ikke vet hva hun skal gjøre, og at hun anbefaler meg å oppholde meg utenlands..

Noen som vet noe angående dette?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92270-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...