Tamika Skrevet 10. november 2000 Del Skrevet 10. november 2000 Hei jeg re ei jente på 22år jeg bor sammen med en gutt på 21år Den første tiden vi bodde sammen hadde vi det fint seksuelt vi hadde masse sex Etter hvert ble det annerledes han tok ofte inntiativet til sex men han fikk ikke reisning Det er akkurat som om han ikke blir stiv nederst i det hele tatt Han sier han er kåt men den vil ikke opp Det jeg lurer på er om det er det at han ikke tenner på meg lenger ellr at han er impotent Noen ganger går det helt fint men han kan ikke holde seg å kommer fort Han har også en øm kul i den enne testikklen men sier han har hatt den lenge så den er ikke noe farlig Før for lenge siden tok vi en del amfetamin å det er jo noe som virker inn på potensen menn det er nå ca et år siden Kan dette være en bivirkning av det Og ellers lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å gkøre det lettere for han Jeg elsker han men er redd der er jeg som gjør noe feil Han har heller ikke erigert penis om morgenen ellr når han skal på do å tisse Håper du kan svare meg På forhånd takk Setter også pris på å få tilbakemelding hvis det er ander som har opplevd noe lignende 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9231-impotens-eller-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamika Skrevet 10. november 2000 Forfatter Del Skrevet 10. november 2000 Hei jeg re ei jente på 22år jeg bor sammen med en gutt på 21år Den første tiden vi bodde sammen hadde vi det fint seksuelt vi hadde masse sex Etter hvert ble det annerledes han tok ofte inntiativet til sex men han fikk ikke reisning Det er akkurat som om han ikke blir stiv nederst i det hele tatt Han sier han er kåt men den vil ikke opp Det jeg lurer på er om det er det at han ikke tenner på meg lenger ellr at han er impotent Noen ganger går det helt fint men han kan ikke holde seg å kommer fort Han har også en øm kul i den enne testikklen men sier han har hatt den lenge så den er ikke noe farlig Før for lenge siden tok vi en del amfetamin å det er jo noe som virker inn på potensen menn det er nå ca et år siden Kan dette være en bivirkning av det Og ellers lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å gkøre det lettere for han Jeg elsker han men er redd der er jeg som gjør noe feil Han har heller ikke erigert penis om morgenen ellr når han skal på do å tisse Håper du kan svare meg På forhånd takk Setter også pris på å få tilbakemelding hvis det er ander som har opplevd noe lignende 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9231-impotens-eller-meg/#findComment-49900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 10. november 2000 Del Skrevet 10. november 2000 Jeg tror dere skal ta en pause med samleiene. Han har utviklet en prestasjonsangst, er redd for ikke å få det til, og da går det lett gærnt. Det samme gjelder dette med at det går for fort for han. Kos dere, driv med kjeling og såkalte sensualitetsøvelser, men unngå samleie. Det er ikke din "skyld", ta det helt med ro. Det er heller ikke hans skyld. Ingen av dere har skyld i denne situasjonen. Ta det med ro, ikke press på for samleie, da vil det bare gå galt. Pausen kan godt vare i 3-4 uker. La meg så høre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9231-impotens-eller-meg/#findComment-43073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 10. november 2000 Del Skrevet 10. november 2000 Jeg tror dere skal ta en pause med samleiene. Han har utviklet en prestasjonsangst, er redd for ikke å få det til, og da går det lett gærnt. Det samme gjelder dette med at det går for fort for han. Kos dere, driv med kjeling og såkalte sensualitetsøvelser, men unngå samleie. Det er ikke din "skyld", ta det helt med ro. Det er heller ikke hans skyld. Ingen av dere har skyld i denne situasjonen. Ta det med ro, ikke press på for samleie, da vil det bare gå galt. Pausen kan godt vare i 3-4 uker. La meg så høre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9231-impotens-eller-meg/#findComment-49949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.