Gå til innhold

impotens eller meg


Tamika

Anbefalte innlegg

Hei jeg re ei jente på 22år jeg bor sammen med en gutt på 21år

Den første tiden vi bodde sammen hadde vi det fint seksuelt vi hadde masse sex

Etter hvert ble det annerledes han tok ofte inntiativet til sex men han fikk ikke reisning

Det er akkurat som om han ikke blir stiv nederst i det hele tatt

Han sier han er kåt men den vil ikke opp

Det jeg lurer på er om det er det at han ikke tenner på meg lenger ellr at han er impotent

Noen ganger går det helt fint men han kan ikke holde seg å kommer fort

Han har også en øm kul i den enne testikklen men sier han har hatt den lenge så den er ikke noe farlig

Før for lenge siden tok vi en del amfetamin å det er jo noe som virker inn på potensen menn det er nå ca et år siden

Kan dette være en bivirkning av det

Og ellers lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å gkøre det lettere for han

Jeg elsker han men er redd der er jeg som gjør noe feil

Han har heller ikke erigert penis om morgenen ellr når han skal på do å tisse

Håper du kan svare meg

På forhånd takk

Setter også pris på å få tilbakemelding hvis det er ander som har opplevd noe lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg re ei jente på 22år jeg bor sammen med en gutt på 21år

Den første tiden vi bodde sammen hadde vi det fint seksuelt vi hadde masse sex

Etter hvert ble det annerledes han tok ofte inntiativet til sex men han fikk ikke reisning

Det er akkurat som om han ikke blir stiv nederst i det hele tatt

Han sier han er kåt men den vil ikke opp

Det jeg lurer på er om det er det at han ikke tenner på meg lenger ellr at han er impotent

Noen ganger går det helt fint men han kan ikke holde seg å kommer fort

Han har også en øm kul i den enne testikklen men sier han har hatt den lenge så den er ikke noe farlig

Før for lenge siden tok vi en del amfetamin å det er jo noe som virker inn på potensen menn det er nå ca et år siden

Kan dette være en bivirkning av det

Og ellers lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å gkøre det lettere for han

Jeg elsker han men er redd der er jeg som gjør noe feil

Han har heller ikke erigert penis om morgenen ellr når han skal på do å tisse

Håper du kan svare meg

På forhånd takk

Setter også pris på å få tilbakemelding hvis det er ander som har opplevd noe lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg tror dere skal ta en pause med samleiene. Han har utviklet en prestasjonsangst, er redd for ikke å få det til, og da går det lett gærnt. Det samme gjelder dette med at det går for fort for han.

Kos dere, driv med kjeling og såkalte sensualitetsøvelser, men unngå samleie.

Det er ikke din "skyld", ta det helt med ro. Det er heller ikke hans skyld. Ingen av dere har skyld i denne situasjonen. Ta det med ro, ikke press på for samleie, da vil det bare gå galt.

Pausen kan godt vare i 3-4 uker. La meg så høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg tror dere skal ta en pause med samleiene. Han har utviklet en prestasjonsangst, er redd for ikke å få det til, og da går det lett gærnt. Det samme gjelder dette med at det går for fort for han.

Kos dere, driv med kjeling og såkalte sensualitetsøvelser, men unngå samleie.

Det er ikke din "skyld", ta det helt med ro. Det er heller ikke hans skyld. Ingen av dere har skyld i denne situasjonen. Ta det med ro, ikke press på for samleie, da vil det bare gå galt.

Pausen kan godt vare i 3-4 uker. La meg så høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...