Gå til innhold

Unormalt?Gravid?


Gjest AnnaBella

Anbefalte innlegg

Gjest AnnaBella

Jeg er en 18 år gammel jente som går på Trionetta. Jeg får mensen først etter å ha tatt de hvite pillene i tre dager, er dette normalt?

Dersom jeg ligger med kjæresten min feks den andre dagen på de hvite hormonfriepillene, og ikke har fått noen blødning enda, kan jeg da bli gravid??

Please svar, jeg er litt redd..

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnnaBella

Jeg er en 18 år gammel jente som går på Trionetta. Jeg får mensen først etter å ha tatt de hvite pillene i tre dager, er dette normalt?

Dersom jeg ligger med kjæresten min feks den andre dagen på de hvite hormonfriepillene, og ikke har fått noen blødning enda, kan jeg da bli gravid??

Please svar, jeg er litt redd..

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også mensen noen dager etter at jeg har begynt på de hormonfrie tablettene, så jeg tror at det er helt normalt.

Pillene beskytter deg hele syklusen; også de dagene du tar hormonfrie tabletter. Så sant du følger bruksanvisningen, da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også mensen noen dager etter at jeg har begynt på de hormonfrie tablettene, så jeg tror at det er helt normalt.

Pillene beskytter deg hele syklusen; også de dagene du tar hormonfrie tabletter. Så sant du følger bruksanvisningen, da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare bli gravid når du har eggløsning, den er ca midt i mellom 2 mentruasjoner, du kan ikke bli gravid like gør du skal ha mensen. Så det er ikke noe å bekymre seg over. men selv følgelig er det jo noen ganger det hender. Men tar du tablettene til den tid de skal får du ikke eggløsning når du bruker de pillene du gjør, det er bare med minipillen du har eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare bli gravid når du har eggløsning, den er ca midt i mellom 2 mentruasjoner, du kan ikke bli gravid like gør du skal ha mensen. Så det er ikke noe å bekymre seg over. men selv følgelig er det jo noen ganger det hender. Men tar du tablettene til den tid de skal får du ikke eggløsning når du bruker de pillene du gjør, det er bare med minipillen du har eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Menstruasjonen starter et ar dager etter at man stopper med de 'aktive piller', altså de gule. Så du reagerer helt normalt. Man er beskyttet hele tiden når man tar pillene etter oppskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Menstruasjonen starter et ar dager etter at man stopper med de 'aktive piller', altså de gule. Så du reagerer helt normalt. Man er beskyttet hele tiden når man tar pillene etter oppskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...