Gå til innhold

Eggløsningstidspunkt+cystespm.


Gjest mortil3

Anbefalte innlegg

Jeg fikk menstruasjon den _8. November_ på dag _31_ i syklusen, hvilken dato/ dag kan vi prøve å bli gravid? Kan vi prøve fra _21-23. November_ ?

Jeg har også et spørsmål om cyster, under en gyn./ultralydundersøkelse ble det oppdaget en ganske stor cyste på venstre eggstokk. Jeg har nå to måneder på rad merket en litt rosa utflod ved/rundt eggløsning(tror det). Jeg har "sterke" stikkende brennende smerter v/ eggløsning og første dagene av menstruasjonen+ litt smerter på slutten av mensen- smertene er alltid på venstre side i underlivet. Kan det være cyster som kommer igjen og igjen?

har født 3 ganger og er 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk menstruasjon den _8. November_ på dag _31_ i syklusen, hvilken dato/ dag kan vi prøve å bli gravid? Kan vi prøve fra _21-23. November_ ?

Jeg har også et spørsmål om cyster, under en gyn./ultralydundersøkelse ble det oppdaget en ganske stor cyste på venstre eggstokk. Jeg har nå to måneder på rad merket en litt rosa utflod ved/rundt eggløsning(tror det). Jeg har "sterke" stikkende brennende smerter v/ eggløsning og første dagene av menstruasjonen+ litt smerter på slutten av mensen- smertene er alltid på venstre side i underlivet. Kan det være cyster som kommer igjen og igjen?

har født 3 ganger og er 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har syklus på 28 dager blir det for sent å starte, da skal dere prøve fra 18.november til 23. november.

Hva er en ganske stor cyste? Vi regner cyster under 4 cm som noe normalt hos kvinner i fruktbar alder. Det er ikke uvanlig at slike cyster kommer og går i forb. med syklus, men de gir sjelden smerter. Utflod kan tyde på eggløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har syklus på 28 dager blir det for sent å starte, da skal dere prøve fra 18.november til 23. november.

Hva er en ganske stor cyste? Vi regner cyster under 4 cm som noe normalt hos kvinner i fruktbar alder. Det er ikke uvanlig at slike cyster kommer og går i forb. med syklus, men de gir sjelden smerter. Utflod kan tyde på eggløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...