Gå til innhold

Raglan, Snoopy, Spirea , Ørkenvandreren, SDD, Aina E, MsSophie, Solsikke og Retz

Anbefalte innlegg

Ville bare si HEI! :-)

Jeg er ikke så elektronisk aktiv for tiden, det er så mye annet å stå i med, selv om jeg ikke aner hva jeg driver med egentlig.. . :-)

I går malte jeg for første gang med OLJE på lerret- det var GØY! Men fælt å prøve å boksere det bløtt ut bilen, og rundt på glatte Østfoldveier, uten å kline ned hele bilen, - et skikkelig pes, men det gikk.

Ellers er det kakebaking i kveld - barnebursdag i morgen, må vite...jeg både gleder og gruer meg. Men jeg har Paracet i skapet om det skulle bli for mye hyl...:-)

Jeg kommer sterkere tilbake, -tror jeg! :)

Fortsetter under...

Hei sjæl. Elektronisk aktiv, nei - det ble brått slutt på det ;o) Skal ta for meg av baksten imårra jeg så kommer du i godt humør. Også har jeg med en som skal sitte på fanget, glise, sikle og lage lure lyder stup i ett (nei det er ikke Ørkenlabberen) *s* så om du ikke har nok å stelle med da, så kan du få det.

Lykke til sålenge! *s*

Det er klart du kommer sterkere tilbake! :)

Selv har jeg jobbet nattevakter de to siste ukene, så døgnrytmen min er nå litt kjørt, men nå skal jeg ha et par-tre dager fri, så da skal det prøves å gjøre litt fornutige ting. Selv om jeg faktisk får gjort en del fornuftig på jobben om natta også :)

Jeg har for øvrig akkurat stått opp, så du får unnskylde våset :)

Hei sjæl. Elektronisk aktiv, nei - det ble brått slutt på det ;o) Skal ta for meg av baksten imårra jeg så kommer du i godt humør. Også har jeg med en som skal sitte på fanget, glise, sikle og lage lure lyder stup i ett (nei det er ikke Ørkenlabberen) *s* så om du ikke har nok å stelle med da, så kan du få det.

Lykke til sålenge! *s*

Spis litt kake for meg også da....

Har sluttet å røyke for 3 uker siden og passer på hva jeg spiser, og er derfor enormt kakesugen

Spis litt kake for meg også da....

Har sluttet å røyke for 3 uker siden og passer på hva jeg spiser, og er derfor enormt kakesugen

Herregud, har du slutta? Jeg skal spise med begge henda - kors på halsen og alle fingra i nesa, meneh da får jeg ikke spist... (stort nesegrev) Du skal få litt sånn rapport om seansen senere. Hold fast og lykke til *s* det er innmari godt å være ikkerøyker, for det meste ;o)

Nå tar jeg slean og unga og kjører snart. Hepp!

Annonse

Herregud, har du slutta? Jeg skal spise med begge henda - kors på halsen og alle fingra i nesa, meneh da får jeg ikke spist... (stort nesegrev) Du skal få litt sånn rapport om seansen senere. Hold fast og lykke til *s* det er innmari godt å være ikkerøyker, for det meste ;o)

Nå tar jeg slean og unga og kjører snart. Hepp!

Hørte at dere hadde hatt det koselig og at plutt ble så lykkelig for alle tingene.

Rar unge den der plutten :-)

Det er faktisk deilig å være ikke røyker, og jeg er egentlig stolt fordi det går så lett. Må innrømme at jeg av og til tar en nicorette tyggis da. Forebygger når jeg møter røykende venner.

Men jeg er så redd for å legge på meg at jeg lever på sultegrensen, så foreløbig har ikke vekten økt. Ikke gått ned heller :-)

Hørte at dere hadde hatt det koselig og at plutt ble så lykkelig for alle tingene.

Rar unge den der plutten :-)

Det er faktisk deilig å være ikke røyker, og jeg er egentlig stolt fordi det går så lett. Må innrømme at jeg av og til tar en nicorette tyggis da. Forebygger når jeg møter røykende venner.

Men jeg er så redd for å legge på meg at jeg lever på sultegrensen, så foreløbig har ikke vekten økt. Ikke gått ned heller :-)

Jeg er stolt av deg. Det er jaggu ikke lett å klare seg uten kistespikerne sine. Jeg sliter ennå. Men det er innmari deilig å våkne med bare whiskeyrøst og ingen røykånde etter en livlig aften og plyshen på tenna blir adskillig mer hånterlig uten røyk. Syns du er tøff jeg som klarer deg uten helkontinuerlig tilførsel av nikotin. Jeg hadde plaster på nedtrapping og likevel var jeg skvær gæærn, men det kan hende det er noe med personligheten min *s* Du MÅ spise da, tullekjerring, jeg ble feit av andre grunner jeg ;o)

Jeg er stolt av deg. Det er jaggu ikke lett å klare seg uten kistespikerne sine. Jeg sliter ennå. Men det er innmari deilig å våkne med bare whiskeyrøst og ingen røykånde etter en livlig aften og plyshen på tenna blir adskillig mer hånterlig uten røyk. Syns du er tøff jeg som klarer deg uten helkontinuerlig tilførsel av nikotin. Jeg hadde plaster på nedtrapping og likevel var jeg skvær gæærn, men det kan hende det er noe med personligheten min *s* Du MÅ spise da, tullekjerring, jeg ble feit av andre grunner jeg ;o)

Du fikk jo noe fint igjen for feitheten din du :)

Hvordan er det med lillesnuppa ?? Vokser og trives? Sover om natten?

Egentlig er jeg veeeeldig stolt over meg selv også - bare så det er sagt.

Og jeg har innsett at aldri røyk på fest engang. Er en ikke røykende røyker jeg

Du fikk jo noe fint igjen for feitheten din du :)

Hvordan er det med lillesnuppa ?? Vokser og trives? Sover om natten?

Egentlig er jeg veeeeldig stolt over meg selv også - bare så det er sagt.

Og jeg har innsett at aldri røyk på fest engang. Er en ikke røykende røyker jeg

Alt er strålende med minstemann. Hun sover fra 22.00 til 08.30 hver natt uten opphold, smiler når hun blir tatt opp og er blid og pratsom hele dagen. En riktig mønserunge kan man vel si. Med en så god blanding av gener, kunne det jo ikke bli annet enn perfekt ;o) Egentlig har jeg nok ikke helt fått erfaring med hvordan det virkelig er å ha småunger ettersom dette er som smør i varm snø eller hva det nå heter.

Du er innmari flink med røyken. Hold ut!

Jaha, nå er det faen meg gått over ei uke siden jeg sjekka innom på dol. DET har definitivt aldri skjedd før! :skræmt:

Har ikke mingla så mye at det gjør noe heller, har fullt kjør med ei oppgave som skal inn neste uke. Mobilen bruker jeg ikke lenger, i hvert fall ikke så lenge vi holder oss i heimen, men jeg kommer nok til å ta den med når vi begynner å reise på hytta igjen.

En medstudent var nettopp på døra med en diskett, så nå blir det et dypdykk i word igjen. Usj.

Hilse gubbemannen fra meg!

:vinke:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...