Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

Du ... jeg lurer på en ting. Ikke ta det ille opp, det er bare et spørsmål.

Jeg har jo registrert at du har dine uoverenstemmelser med noen folk - litt her og der. Det har ikke vært så mye i det siste - mulig det er fordi du også har forsvunnet på det Mingle forumet.

Så til spørsmålet: Flere av disse som du har/hadde uoverenstemmelser med forsvant over til dette Mingle forumet - hvorfor fulgte du etter? Jeg mener - du har ved gjentatte anledninger følt deg mobbet her på dol av noen av disse som forsvant over - og derfor virker det så utforståelig at du følger etter - det virker nesten som du liker å plage deg selv ... Jeg mener - normalt ville man jo holde seg unna de forum/menneskene man ikke føler seg vel sammen med ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92532-solsikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig så populær jeg plutselig ble :o) Hele tre meldinger på dol i dag. Morsomt :o)

For å svare på spørsmålet ditt må jeg klippe og lime litt. Og jeg blir heller ikke å gå i detaljer her inne. Det har vært gjort av andre nok ganger før og jeg ønsker ikke den offentlige skittentøyvasken. Men litt kan jeg svare på :)

"Du ... jeg lurer på en ting. Ikke ta det ille opp, det er bare et spørsmål."

Tar det ikke ille opp :o)

"Jeg har jo registrert at du har dine uoverenstemmelser med noen folk - litt her og der. Det har ikke vært så mye i det siste - mulig det er fordi du også har forsvunnet på det Mingle forumet."

Ja jeg har mine uoverenstemmelser med noen folk det stemmer. Selv om jeg hverken liker krangle eller liker å ha uvenner. Jeg har forsøkt etter beste evne å ordne opp i dette, men det har ikke gått av forskjellige grunner. Ikke misforstå meg her, jeg er ingen engel og jeg kunne ha gjort og sagt mye annereledes.Jeg er ikke lenger på mingle. Jeg er utestengt derfra på livstid.

"Så til spørsmålet: Flere av disse som du har/hadde uoverenstemmelser med forsvant over til dette Mingle forumet - hvorfor fulgte du etter? Jeg mener - du har ved gjentatte anledninger følt deg mobbet her på dol av noen av disse som forsvant over - og derfor virker det så utforståelig at du følger etter - det virker nesten som du liker å plage deg selv ... Jeg mener - normalt ville man jo holde seg unna de forum/menneskene man ikke føler seg vel sammen med ... "

Som jeg sa er jeg ikke lenger på mingle eller fullthus, jeg er utestengt derfra på livstid. Grunnen til at jeg meldte meg inn på mingle var fordi at det var mange hyggelige nick der.(noe det fortsatt også er) Da jeg meldte meg inn hadde jeg bare en uovenstemmelse med noen av medlemmene der. Tror det var to. Man kan vel i ettertid si at jeg aldri skulle ha meldt meg inn der. For nå har jeg desverre fått flere "uvenner" på nett. Men det er lett å være etterpåklok desverre.

Er det noe mer du lurer på er det bare å spørre. Det er veldig vanskelig å snakke om disse spesielle konfliktene uten å komme konkret inn på sak. Noe jeg ikke ønsker offentlig. Men send meg gjerne en mail på solsikke27 hotmail..com så forteller jeg gjerne min side av historien.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92532-solsikke/#findComment-512376
Del på andre sider

Veldig så populær jeg plutselig ble :o) Hele tre meldinger på dol i dag. Morsomt :o)

For å svare på spørsmålet ditt må jeg klippe og lime litt. Og jeg blir heller ikke å gå i detaljer her inne. Det har vært gjort av andre nok ganger før og jeg ønsker ikke den offentlige skittentøyvasken. Men litt kan jeg svare på :)

"Du ... jeg lurer på en ting. Ikke ta det ille opp, det er bare et spørsmål."

Tar det ikke ille opp :o)

"Jeg har jo registrert at du har dine uoverenstemmelser med noen folk - litt her og der. Det har ikke vært så mye i det siste - mulig det er fordi du også har forsvunnet på det Mingle forumet."

Ja jeg har mine uoverenstemmelser med noen folk det stemmer. Selv om jeg hverken liker krangle eller liker å ha uvenner. Jeg har forsøkt etter beste evne å ordne opp i dette, men det har ikke gått av forskjellige grunner. Ikke misforstå meg her, jeg er ingen engel og jeg kunne ha gjort og sagt mye annereledes.Jeg er ikke lenger på mingle. Jeg er utestengt derfra på livstid.

"Så til spørsmålet: Flere av disse som du har/hadde uoverenstemmelser med forsvant over til dette Mingle forumet - hvorfor fulgte du etter? Jeg mener - du har ved gjentatte anledninger følt deg mobbet her på dol av noen av disse som forsvant over - og derfor virker det så utforståelig at du følger etter - det virker nesten som du liker å plage deg selv ... Jeg mener - normalt ville man jo holde seg unna de forum/menneskene man ikke føler seg vel sammen med ... "

Som jeg sa er jeg ikke lenger på mingle eller fullthus, jeg er utestengt derfra på livstid. Grunnen til at jeg meldte meg inn på mingle var fordi at det var mange hyggelige nick der.(noe det fortsatt også er) Da jeg meldte meg inn hadde jeg bare en uovenstemmelse med noen av medlemmene der. Tror det var to. Man kan vel i ettertid si at jeg aldri skulle ha meldt meg inn der. For nå har jeg desverre fått flere "uvenner" på nett. Men det er lett å være etterpåklok desverre.

Er det noe mer du lurer på er det bare å spørre. Det er veldig vanskelig å snakke om disse spesielle konfliktene uten å komme konkret inn på sak. Noe jeg ikke ønsker offentlig. Men send meg gjerne en mail på solsikke27 hotmail..com så forteller jeg gjerne min side av historien.

Nei, jeg ønsker ikke å bli blandet inn i noe av dette styret- det angår ikke meg og jeg er heller ikke så nysgjerrig at jeg bryr meg. Jeg bare lurte på hvorfor du følger etter de du føler deg mobbet av - jeg mener de fleste hyggelige nickene som før var på dol er da fortsatt her ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92532-solsikke/#findComment-512392
Del på andre sider

Nei, jeg ønsker ikke å bli blandet inn i noe av dette styret- det angår ikke meg og jeg er heller ikke så nysgjerrig at jeg bryr meg. Jeg bare lurte på hvorfor du følger etter de du føler deg mobbet av - jeg mener de fleste hyggelige nickene som før var på dol er da fortsatt her ...

Det skjønner jeg veldig godt at du ikke vil :)

Men som jeg sier jeg er ikke på mingle lenger.Har ikke vært der siden i sept/oktober, husker ikke helt. Men jeg har funnet meg et annet koselig sted på nett :) Grunnen til at jeg ikke er så mye på dol? Vel det er sikkert fordi det ikke er så mye aktivitet her inne. Mange av de jeg "kjente" er ikke så aktive som de var tidligere. Og da blir det bare slik :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92532-solsikke/#findComment-512402
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...