Gå til innhold

Fortsatt krøll...


Ulrikke

Anbefalte innlegg

Hadde et innlegg for noen dager siden, hadde fått brunlig utflod en drøy uke før forventet (men ikke ventet) mens.

Poenget er at utfloden fortsatt er der (siden søndag). Nå har jeg begynt å lure på om det ikke bare kommer fra skjeden, men også fra urinrøret?!? Jeg vet ikke, er ikke så enkelt å finne ut, uten at jeg skal gå i detaljer - er vel ikke så vanskelig å tenke seg...

Kan det være at det kommer derfra også? Eller er det innbildning? Finnes det "tilstander" hvor det kommer noe fra urinrøret også? Kanskje dumt spørsmål, men jeg har blitt så i tvil etter at tanken streifet meg.

Må legge til at jeg absolutt ikke har vondt noe sted.

Noen idé om hva dette er?

(kort resymé: 26 år, sluttet med pillen i august, gikk 2 mnd før mensen kom, fikk blødning etter samleie søndag, fortsatt brunlig utflod 5 dager etter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde et innlegg for noen dager siden, hadde fått brunlig utflod en drøy uke før forventet (men ikke ventet) mens.

Poenget er at utfloden fortsatt er der (siden søndag). Nå har jeg begynt å lure på om det ikke bare kommer fra skjeden, men også fra urinrøret?!? Jeg vet ikke, er ikke så enkelt å finne ut, uten at jeg skal gå i detaljer - er vel ikke så vanskelig å tenke seg...

Kan det være at det kommer derfra også? Eller er det innbildning? Finnes det "tilstander" hvor det kommer noe fra urinrøret også? Kanskje dumt spørsmål, men jeg har blitt så i tvil etter at tanken streifet meg.

Må legge til at jeg absolutt ikke har vondt noe sted.

Noen idé om hva dette er?

(kort resymé: 26 år, sluttet med pillen i august, gikk 2 mnd før mensen kom, fikk blødning etter samleie søndag, fortsatt brunlig utflod 5 dager etter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...