Gå til innhold

"Skjegg på haka" - kvinne

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest hårfjerning

Hvis du har mørke hår på lys hud kan du bruke laser og få fjernet det. Hvis ikke er elektrolyse bedre. Jeg har ikke prøvd det, men tenkte jeg skulle prøve det dersom jeg blir tilstrekkelig plaget med hår på haka. Jeg napper, men syntes de bare blir verre og verre. Jeg tenkte jeg skulle gå til elektrolyseinstituttet som ligger i Oslo (Karl Johansgt). Hvis du gjør det samme, kan du ikke fortelle meg hvordan det går?

På et lite hudområde som haken, tror jeg absolutt elektrolyse er det beste. Det sies å være en permanent metode for hårfjerning. Noen ganger må man gjenta det, men hårrøttene svekkes for hver gang, inntil de til slutt dør og hårstrået ikke vokser ut igjen.

Slå opp i Gule Sider og ring en profesjonell hudpleiesalong og forhør deg om priser - bare haken kan ikke være så altfor dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...