Gjest ikke undertegnet Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Jeg synes du er her både tidlig og sent, har du ingen kone som passer på deg? Eller er du litt hyper :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Du har ikkje tenkt på at det er fleire som går på skift? ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Jeg er mangfoldig! Er det et pent ord for: "jeg får ikke sove?" *S* Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Er det et pent ord for: "jeg får ikke sove?" *S* Med vennlig hilsen Er du frekk, eller? Pass deg, ellers så bare sletter jeg noe av det du har skrevet! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Er du frekk, eller? Pass deg, ellers så bare sletter jeg noe av det du har skrevet! Ouch! Humørsjuk webbis, joh! *loller* 0 Siter
Anki Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Er du frekk, eller? Pass deg, ellers så bare sletter jeg noe av det du har skrevet! *ler og ler* PMS? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Er du frekk, eller? Pass deg, ellers så bare sletter jeg noe av det du har skrevet! Hva ? Sletter du ikke alt han skriver ? 0 Siter
nanna Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Er du frekk, eller? Pass deg, ellers så bare sletter jeg noe av det du har skrevet! *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.