Zirine Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Jeg har det fint Er langt "pokkerivold" og har det rolig for øyeblikket. Suser via sentrum rundt 15:00. Du skulle ikke tilfeldigvis være der da? 0 Siter
favn Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Jeg har det fint Er langt "pokkerivold" og har det rolig for øyeblikket. Suser via sentrum rundt 15:00. Du skulle ikke tilfeldigvis være der da? Nå er jeg dessverre altfor sjeldent i 'ditt' sentrum eller utkant for den saks skyld, men _neste_ gang, ja da skal jeg melde fra og håpe på et artig kafémøte! 0 Siter
Zirine Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Nå er jeg dessverre altfor sjeldent i 'ditt' sentrum eller utkant for den saks skyld, men _neste_ gang, ja da skal jeg melde fra og håpe på et artig kafémøte! Det synes jeg var en god ide, favn. Noen planer for nær fremtid (0-3 måneder fremover)? 0 Siter
favn Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Det synes jeg var en god ide, favn. Noen planer for nær fremtid (0-3 måneder fremover)? Dessverre. Skulle veldig, veldig gjerne hatt meg en tur på vårparten, men må prioritere penger. Men prioriteringer har blitt omprioritert før. Er i så fall førstemann, -kvinne, på toget. 0 Siter
tonie Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Skrevet 10. februar 2003 Jeg har det fint Er langt "pokkerivold" og har det rolig for øyeblikket. Suser via sentrum rundt 15:00. Du skulle ikke tilfeldigvis være der da? Dessverre. I dag slutter jeg ikke før tre, og så har jeg jo litt reisevei også da, som du vet. Synd! Gi meg et hint en dag i forveien neste gang du ser at du får tid til overs, så er jeg med:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.