rondi Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Siden oktober har tilstanden kommet og gått. De siste tre ukene har hun vært hjemme fra skolen hele tiden. Hun kaster IKKE opp. Har vært hos legen 3 ganger, i tillegg til at jeg har hatt kontakt med to legevenner. Alle har spurt henne ut om trivsel, og det ser ikke ut til å ligge der. Hun er nesten konstant kvalm, og slapp. Ellers er matlysten god, som før. Ingen i klassen har noe liknende. Vi var på Korsika i sommer. Hennes far var også hjemme fra Afrika i sommer. Kan hun ha fått noe derifra, og i såfall hva? Hva kan jeg gjøre når legen ikke finner noe? Mavesyretabletter hjelper ikke. Ingefær hjelper ikke. Har noen vært borti noe lignende? Hun har hatt mens i oktober og i januar - 2 ganger. Men det ser ikke ut til å ha noe med det å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92801-min-datter-13-er-kvalm-og-slapp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fay Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg vet ikke, men jeg hadde noe lignende da jeg var omtrent på samme alder som datteren din! Kvalm, uvel, slapp - særlig om morgenen brakk jeg meg og kastet opp. Spiste vel nogenlunde normalt... Ble selvfølgelig dratt med til lege flere ganger, tok masse blodprøver osv husker jeg. Det ble visst konstatert at det skyldtes et virus. Dette hang i i flere måneder, uten at jeg nå husker nøyaktig hvor lenge (det er jo minst 15 år siden). Husker at jeg ikke turte å pusse tenner, og ihvertfall ikke spise om morgenen når det var verst, for da kastet jeg garantert opp... Vet ikke om dette kan være det som feiler din datter, men jeg kjente meg så godt igjen i det du beskrev. Jeg husker godt følelsen nemlig, og det varte ganske lenge!! Håper dere finner ut av det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92801-min-datter-13-er-kvalm-og-slapp/#findComment-514302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.