Gå til innhold

Hva har skjedd med meg?


Caligula

Anbefalte innlegg

Vercingetorix

Jeg tror vi misforstår hverandre litt jeg. Vi mener sikkert omtrent det samme, men det er litt vanskelig å få fram kanskje?

Men _hva_ annet enn genetiske eller sosiale problemer er det som kan gi en psykiske problemer? Det er ikke for å være kverulant, men jeg forsto rett og slett ikke meningen blant alt du skrev! Om du er voksen og har mellommenneskelige eller sosiale problemer så kan du jo velge å gjøre eller ikke gjøre noe med det. Så da er du jo ansvarlig for det på en måte også, selv om dette ikke kommer like tydelig fram som ved å putte i seg E.

Ellers så mente jeg ikke å rakke ned på Caligula her _hvis_ hun hadde problemer, men det hørtes ut som om hun ikke tok rusbruken sin alvorlig nok.

Og jeg har mener heller ikke at jeg har noen fasit på hva som er riktig eller galt, da hadde jeg ikke vært psyk selv, ikke sant? Men det må vel være lov å engasjere seg? jeg er heldigvis ikke fagperson her, så hva jeg mener får vel ikke særlig konsekvenser annet enn at noen er uenig med meg så vidt jeg kan se.

Ja jeg tror vi har misforstått hverandre. Vi er nok egentlig enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...