bcdfgk Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Vet noen noe om dette? Jeg er en mann på 23 år. I det siste har det begynt å gjøre litt vondt like før og under utløsning. Dette oppstod for første gang etter en natt hvor jeg hadde hatt sex så og si hele natten (Det skjer ikke ofte). Første gang jeg onanerte etter dette dukket denne smerten opp. Først tenkte jeg at jeg bare var sliten der nede, en liten overbelastning. Jeg ventet fem dager med å onanere for å se om det ga seg, men det er fremdeles her etter over en uke. Har noen av dere peiling på hva dette kan være, eller hva det IKKE kan være? Prostata? Testikkelkreft? Brokk? Ingen av delene høres spesielt fristende ut. Det er kun ved utløsning jeg merker at noe er galt. Rent kjønnssykdomsmessig er jeg på relativt trygg grunn tror jeg, men man vet jo aldri. Føles mer som om det er noe galt med transportsystemet der nede...Skal selvsagt dra til legen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92861-smerter-ved-utl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.