Gå til innhold

Brystreduksjon av ett bryst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest etter amming

Ja, det er mulig. Min venninne gjorde dette, men hun ble anbefalt å vente til etter hun hadde fått de barna hun skulle. Etter hun hadde ammet ferdig sistemann, fikk hun reduksjon på det ene, og begge ble løftet litt slik at de ble like. Hun ble kjempefin!

Ja, det er mulig. Jeg gjorde det for en måned siden, og det var dekket.

Ikke lang ventetid heller, prosessen ble satt igang i august, fikk innkallelse til time i novenber (for å avgjøre om jeg fikk det innvilget eller ikke), og trodde jeg skulle operere i vår/sommer.

Operasjonen ble raskere enn beregnet, og i januar var jeg inne på Rikshospitalet og foretok reduksjon ved fettsuging. Dette lager minimalt med arr, og resultatet er så langt _veldig_ bra! :-)

Ikke noen stor sak heller, inn på formiddagen, fikk narkose under operasjonen, dro hjem om ettermiddagen.

Fikk sykemelding i to uker etterpå, og får ikke løfte tungt før 6 uker etter inngrepet.

Ta kontakt med legen din, som sender dette videre til et sykehus (forhåpentligvis et med kort ventetid).

Jeg gjorde dette for 17 år siden, på Klinikk8 i oslo (privatklinikk) den gangen kostet det 7.500 kr, og dette fikk vi 'ikke' dekket. (pappa'n min betalte, jeg var 17 år)

Men jeg var blitt 'skadet' i en 'slåsskamp' med en hest (den bet meg samtidig som den steilet) 3 år tidligere... og brystet svellet ut og ble kjempestort... og 'hevelsen' gikk aldri ned. De fjernet da over 500g.

lykke til... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...