Gå til innhold

Livet mitt faller i grus

Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke tanken på meg selv en gang for tiden. Jeg sover ganske mye, men etter to timer så er jeg sliten igjen. Og vil sove mere. Jeg må sette på meg masken som forteller at jeg har det bra, selv om jeg ikke har det noe bra. Gråter meg i søvn hver eneste natt, og har kraftige marerittt om at jeg blir utsatt for overgrep gang på gang.Er lei dette jeg, vil ha et normalt liv. Hva er egentlig et normalt liv? Kan noen fortelle meg det. Dagene går med til å tenke på om jeg er gravid eller ikke, jo mer jeg tenker på jo mere nervøs blir jeg. Og jeg er ganske sikker på at jeg er gravid. Samboeren min vil ikke ha noe barn med meg. Mest fordi jeg sliter med meg selv, og fordi han har en sønn i fra før av. Som jeg skulle ønske han ville ha barn med meg. Men når alt kommer til alt så har han nok rett i det han sier. Vet rett og slett om jeg ikke orker en abort til, for jeg har ikke glemt det første enda. Skrekk og gru hva kommer min samboer til å si for noe, vil han forlate meg. Vet det en dum tanke, men jeg kan ikke noe for det. Det er nesten så jeg ikke våger å se han i øyne om dagen.

Å få hjelp akutt er helt umulig. Man må alltid vente på hjelpen når man trenger den. Det var den beskjeden jeg fikk da jeg ringte legen min i går.

Driver å traper ned på medisinene jeg går på fordi jeg skal skifte til noen andre. Det er grusomt, for jeg merker at jeg går på mindre enn jeg har gjort før. Blir veldig fort irritert og begynner å grine for ingenting nesten. Livet mitt holder rett og slett på å falle i grus. Livsgnisten er helt borte, jeg ser ikke lyst på livet lenger. Og jeg våger ikke fortelle min samboer at jeg ikke ser lyst på livet lenger.

Jeg opplever overgrep i fra barndommen hver eneste dag nå, jeg vet ikke om jeg orker det noe mere. Har snart ikke krefter til noe mere nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92940-livet-mitt-faller-i-grus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg Threzi!

Ikke vær så fortvilet!! Har ikke noen løsning til deg, annet enn at jeg synes du burde snakke åpent og ærlig med samboeren din.

Vit at det er mange her inne som bryr seg i hvert fall - inklusivt meg!

Stor trøsteklem fra Grete

en ting fant jeg ut, jeg er i alle fall ikke gravid. Hvordan skal jeg klare å snakke om at jeg ikke vil leve noe mere til samboeren min??? Er redd og fortvilet fordi jeg må presse meg selv til å gå ut om dagen. aller helst vil jeg ligge i senga og bare sove.

Kjære vennen min, det er så trist at du skal ha det sånn, jeg får gråt i halsen av å lese du har det så ille.

:((((((((

Bare kom til meg om du trenger komme deg bort eller hva som helst, bare ring eller send melding, jeg er her for deg!!

Trrish!

Tusen takk vennen at du er her for meg. kjempe døds glad i deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...