Gå til innhold

Unnskyld...


snufseguri

Anbefalte innlegg

Huff, unnskyld meg. Skulle ikke skrevet det sinte innlegget! Angrer bittert nå. Jeg er egentlig ikke sånn i det hele tatt. Vanligvis når jeg får en eller annen form for negativ kritikk, så holder jeg skuffelsen og sinnet inni meg, tar på meg all skyld. Jeg klarer nemlig ikke å forsvare meg selv noe særlig i virkeligheten, særlig ikke muntlig.

Vær så snill og tilgi meg! Det var slemt gjort av meg. Men det var bare det at jeg rett og slett er flau over noen av problemene mine (det med synene og sånn), og at det derfor var et stort steg og sende det inn så alle kan lese det. Men jeg trenger så sårt hjelp, har ingen å snakke med om dette. Det var vel derfor jeg reagerte så sterkt, at det virket som om folk bare hadde lest de første linjene og ikke det som virkelig er et problem for meg...

Nok en gang, UNNSKYLD! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av. Hvis det er noen som forstår slike reaksjoner, så er det brukerne av dette forumet. Kanskje du kan se det som positivt at du ikke "bet i deg" skuffelse og sinne denne gangen?

Ikke skal du være flau over dine problemer heller. Fortsett heller å skrive om dem. Som du kanskje har oppdaget allerede, så er det alltid noen som har lignende problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Hvis det er noen som forstår slike reaksjoner, så er det brukerne av dette forumet. Kanskje du kan se det som positivt at du ikke "bet i deg" skuffelse og sinne denne gangen?

Ikke skal du være flau over dine problemer heller. Fortsett heller å skrive om dem. Som du kanskje har oppdaget allerede, så er det alltid noen som har lignende problem.

Hei, rodell!

Huff, ja... jeg innså det litt for sent at det ikke var noen kritikk mot meg, men kritikk mot selve ordet "gal". Og at de faktisk prøvde å få meg til å forstå at jeg ikke var gal, i ordet verste forstand.

Jo, jeg ser at mange har liknende problemer som meg, men jeg er så fortvilet over de synene mine og føler at jeg er den eneste i verden som ser sånt... De synene er grunnen til at jeg bruker ordet "gal" om meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...