Gå til innhold

Er jeg alene som mann med angst!!!


Gjest Arbeideren

Anbefalte innlegg

Gjest Arbeideren

Leser endel av innlegga her og føler at jeg er omtrent alene som mann på 38 år med noe sosialangst og panikkangst.Ellers er jeg bra oppegående. Vært fint om innlegga hadde litt mer om alder og kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er heilt sikkert ikkje aleina, men det er nok vanlegare at kvinner oppsøker slike stader som dette for å finna hjelp og støtte, eller i det heile tatt snakka om det, enn at menn gjer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, mann 37 år, i fullt arbeid. 2 barn..på 11 og 13 år....med sosialangst/"lett" panikkangst...

Har "terrorisert" D.O.L nå et par - tre måneder...:-)

Du er ikke alene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest appendix

Det er jo den vanlige kjønnsforskjellen tenker jeg. Venus og Mars. Menn skal ikke innrømme problemer, gjør som det ikke er der, snakker ikke om det. Det er deres løsning.

Vi kvinner liker ofte å prate om følelser. Vi løser ting ved å prate om det. Er ikke så redde for å innrømme svakhet som en mann er.

Dette er selvfølgelig rent generelt. Menofte tror jeg dette er grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, mann 37 år, i fullt arbeid. 2 barn..på 11 og 13 år....med sosialangst/"lett" panikkangst...

Har "terrorisert" D.O.L nå et par - tre måneder...:-)

Du er ikke alene....

Fortsett og "terroriser" du TRISTIAN. Det kommer mye godt ut av dine "terroristinnlegg".

Om bare BinLaden kunne valgt din metode...

:-)

*Klem fra den feminine leiren på DOL*

PS:Ja til flere gutter og menn på DOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...