Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jente på 24 år som lørdag fikk brudd på kraniet og liten blødning i hjernen. Lå 2 døgn på sykehuset.Er nå hjemmet,men sykmeldt 1 uke. Kan jeg trene? Mener den ene legen sa at hvis jeg fikk puls over 100 kunne det være farlig? han sa også at jeg har høynet risiko for blødning i hjernen for resten av livet. Bruddet er i høyre tinnig.Fikk ikke med meg hvor blødningen var, men den var i en hoverdarterie sa de.

Jeg fikk denne skaden på jobb(jobber på sykehjem m utagerende brukere) natt til lørdag. har jeg da krav på erstatning?

Fikk ikke høre om de skulle kontrollere at bruddet grodde og at blødningen stoppet, trenger jeg bekymre meg for dette?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93039-brudd-p%C3%A5-kraniet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Synes du bør få skikkelig informasjon, særlig om eventuelle videre kontroller, som jeg tror er aktuelt. Synes ikke du bør trene første måneden. Du bør bestille time hos legen din for å få oppfølging. Det er viktig å få registrert at dette er en yrkesskade, for all behandling videre skal være gratis. Dessuten vil du ha krav på en helt annen erstatning dersom det skulle vise seg at du får noen varige `problemer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93039-brudd-p%C3%A5-kraniet/#findComment-516325
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...