SandyCat Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hei! Jeg har den siste tiden vært plaget av lett svimmelhet. Jeg blir da ganske ør og det er akkurat som om noen vrir fort på hodet mitt for så å vri det tilbake. Ikke kvalm eller dårlig av dette utover spenningshodepine som jeg ofte har. For noen uker siden hadde jeg et skikkelig anfall mitt på natten hvor jeg ikke klarte å stå på bena. Da tok jeg det opp med min lege som sa at dette kom av senebetennelsen jeg sliter med i høyre arm. Jeg er fortsatt ikke bra av senebetennelsen som sitter hele veien fra håndledd til skulderblad, men hvor nakken er bom stiv (knekker når jeg vrir på hodet og strekker ut hardt) og hvor selve smerten hovedsaklig sitter i selve skulderen. Har Doktor Online noen forkalring på hav svimmelheten kan komme av? Ved forrige totalsjekk var alle blodprøver inkl. blodtrykk godt innen for normalen. Jeg blir ganske bekymret av dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93106-svimmelhetsanfall/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.