Gå til innhold

Seroquel


Gjest Denty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg går på 400mg Seroquel, og en av grunnene er at jeg skal sovne fortere om kvelden. Jeg tar dem en times tid før sengetid, og da blir jeg ofte så bråtrøtt at jeg knapt tenker klart. Ellers har jeg ikke hatt noen bivirkninger, kanskje litt vektøkning, men de kiloene har jeg slanket vekk for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Denty.

Jeg har bare positive erfaringer med Seroquel.

Går på det nå og har faktisk ingen bivirkninger.

Dette er selvfølgelig veldig individuelt. Men for meg var det helt utrolig å begynne med Seroquel! Etter både Zyprexa og Risperdal, med veldige bivirkninger, var det veldig godt å begynne med noe jeg følte meg mer vel med.

I brosjyren jeg leste om Seroquel står det at en hverken får konsentrasjonsproblemer eller blir trøtt.. Men dette er høyst individuelt, og har sannsynligvis også noe med dosen og gjøre.

Vel,vel. Det her ble visst et litt langt svar og kanskje egentlig ikke noe ordentlig svar på spørsmålene dine..

Jevnt over er det ihvertfall færre rapporterte bivirkninger med Seroquel enn på mange andre medisiner i samme kategori.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Denty.

Jeg har bare positive erfaringer med Seroquel.

Går på det nå og har faktisk ingen bivirkninger.

Dette er selvfølgelig veldig individuelt. Men for meg var det helt utrolig å begynne med Seroquel! Etter både Zyprexa og Risperdal, med veldige bivirkninger, var det veldig godt å begynne med noe jeg følte meg mer vel med.

I brosjyren jeg leste om Seroquel står det at en hverken får konsentrasjonsproblemer eller blir trøtt.. Men dette er høyst individuelt, og har sannsynligvis også noe med dosen og gjøre.

Vel,vel. Det her ble visst et litt langt svar og kanskje egentlig ikke noe ordentlig svar på spørsmålene dine..

Jevnt over er det ihvertfall færre rapporterte bivirkninger med Seroquel enn på mange andre medisiner i samme kategori.

mvh

Takk for svaret! Det var nyttig informasjon. Jeg lurte på en ting: hvor stor dose tar du av seroquel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for svaret! Det var nyttig informasjon. Jeg lurte på en ting: hvor stor dose tar du av seroquel?

Min døgndose er nå på 100mg morgen +200mg kveld.

Jeg har variert litt, men jeg husker ikke dosen jeg begynte med.

Håper du finner, evt har funnet ut av ting..

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...