Gjest beijo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei. Jeg er en jente på 20 år. Jeg er ikke blitt utsatt for voldtekt, men likevel noen hendelser som jeg ikke klarer å bli kvitt... Jeg har skrevet her en gang før. Jeg har vært innlagt tre ganger på sykehus, både psykiatrisk og somatisk, pga anoreksi, depresjon og angst. Da jeg første gang var innlagt ( 18 år gammel ) kom en tidligere lærer av meg på ungdomsskolen og besøkte meg. Det var veldig hyggelig at han ville gjøre det. Det begynte gradvis kanskje... - at han tok mer og mer kontakt... Meldingene på mobilen ramlet inn... Først var det Pål på slutten, deretter klem Pål for å gå til kos Pål. Det gikk greit. Men det tok aldri slutt. Han begynte å ringe meg på natten, ba meg kose med meg selv, mens han selv gjorde det samme. Ringte meg opp igjen for å fortelle at det hadde gåttt for han, og spurte om det hadde gått for meg... Han ville det skulle "bruse" inni meg... Jeg ble utskrevet etter å ha lagt med sonde i noen uker, vi gikk på kino. Der befølte han lårene mine og tok hånden sin ned mot skrittet mitt. Han tok min hånd og la den på hans lår. Viste at jeg skulle kose med hans lår også... Deretter gikk vi i leiligheten hans. Jeg skulle se noen bilder fra en tur han hadde vært på. Der ble jeg bedt om å legge meg ned i armene hans på sofaen. Det gjorde jeg ikke, og trakk meg sammen i hjørnet av sofaen... Da satte han seg opp, kysset meg, på øreflippen, halsen og tok hendene sine over meg. Tok hånden under genseren, men heldigvis den dagen gikk jeg i en heldrakt av dongeri. Han sa det var viktig at jeg ikke glemte det seksuelle nå som jeg var så nedfor... Jeg sa jeg måtte gå, og gikk... Deretter ble jeg innlagt på nytt. Nå på modum for behandling av anoreksi. Han ringte meg og sa han var i Oslo og ville besøke meg. Den dagen skulle jeg hjem på helgeperm. ( bor i Bergen ) Han ringte meg opp igjen 1 halvtime etterpå og sa han hadde skaffet sete ved siden av meg... Der begynte han å beføle lårene mine igjen, han tok min hånd på hans lår, strøk den opp og ned... Jeg klarte ikke holde det inni meg mer, og skrev en melding til kontaktpersonen min på sykehuset. Jeg var livredd men hun fikk likevel lov til å ringe ham. Hun ba han holde seg langt vekke fra meg. Det gjorde han... - en stund... Så begynte han å sende meldinger igjen. Deretter for å ringe... Og han ville møtes igjen,han var nær mitt hus... Heldigvis var jeg hos en venninne i Oslo da. Og nå er han bortreist. Og har vært det i snart 6 måneder. Han kommer tilbake om en måned ca tror jeg... Hva vil skje da? Jeg er redd... Har fått mailer av han, men har ikke svart... Er dette noe? Eller er det bare meg som er så svak? Jeg var så utmattet og sliten da alt dette skjedde... Jeg lå for det meste på sykehus og psykehus... Han gav seg aldri... Og har begynt å ta kontakt igjen... Jeg er så redd... Han er 39 år gammel... Har ingen samboer, barn eller noe... Han sa til meg en gang at vi begge var i en fase der det var viktig at vi ikke glemte det seksuelle... Behandleren min vet om dette, og vil gjerne ringe skolesjefen. Jeg vet ikke... Jeg er så redd... ALLE tror han er så perfekt. Gjør alt for ungdommen... Han ble kåret til årets navn her jeg bor i lokalavisen... Han har vært i flere aviser, ukebalder, for sitt store engasjement med ungdom. Men behandleren min vil vente med å ringe noen uker... For jeg er ikke sterk nok nå, og han er i utlandet... Men jeg tør ikke... tør ingenting... Var dette min feil? Gav jeg gale signaler? Hva skjedde? Hva vil skje? Hva bør jeg gjøre? Jeg er så redd... Unnskyld alt sammen... Var dette over grensene? Er det straffbart? Jeg er så redd... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93213-kan-noen-hjelpe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine1365379969 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Dette gjekk virkeleg over grensa!! Når slikt skjer er det naturleg at ein blir lamma og ikkje klarer å gjera motstand... i tillegg siden du hadde dine problemer, Han har gjort noko ulovlg, utnytta din situasjon. Ikkje rart du er redd>!! Men det er bra at psykiateren veit om det! han vil rådføra deg i kva du bør gjera. Får du snakka noko ut om det som skjedde??? Forståeleg at du er redd-men håper du får hjelp til å takkle redselen! *forsikteg klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93213-kan-noen-hjelpe/#findComment-517399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beijo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Dette gjekk virkeleg over grensa!! Når slikt skjer er det naturleg at ein blir lamma og ikkje klarer å gjera motstand... i tillegg siden du hadde dine problemer, Han har gjort noko ulovlg, utnytta din situasjon. Ikkje rart du er redd>!! Men det er bra at psykiateren veit om det! han vil rådføra deg i kva du bør gjera. Får du snakka noko ut om det som skjedde??? Forståeleg at du er redd-men håper du får hjelp til å takkle redselen! *forsikteg klem* Hei Martine. Jeg vil/orker ikke prate om det... Men hun vet om det... Men er dette straffbart? Eller er det bare meg som ikke klarer tåle noenting? Var dette min feil? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93213-kan-noen-hjelpe/#findComment-517429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine1365379969 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei Martine. Jeg vil/orker ikke prate om det... Men hun vet om det... Men er dette straffbart? Eller er det bare meg som ikke klarer tåle noenting? Var dette min feil? det var ikkje din feil, og det er straffbart. Men det som er vanskeleg i slike saker er om ein har bevis eller viner?? Har du det, går det ann å prøve.. han har gjort noko mot deg som du ikkje ville. han utnytta din situasjon.. og det er hans feil, ikkje din! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93213-kan-noen-hjelpe/#findComment-518192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemej Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 det var ikkje di skuld, og han har tråkket øve dine grense ja. ikkje gå aleine med da. hold ut! -hold ut www.home.no/lillemej klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93213-kan-noen-hjelpe/#findComment-518650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hei. Jeg har nesten ikke ord. En lærer som utnyttet seg av at du var svak. Bevisst gjorde han dette, tok kontakt med deg på sykehuset. Det er straffbart, han brukte/bruker sin possisjon til å forgripe seg på deg. Han vet at du ikke vil, likevel gjør han dette. Jeg synes at du skal la behandleren din ringe skolesjefen. Han burde bli anmeldt for dette. Jeg blir skremt når du skriver at han gjør alt for ungdommen. Kanskje du slett ikke er alene om å bli trakkasert av han. Det er slett ikke din skyld, du har ikke gitt han noen signaler. Han benyttet seg av at du ikke hadde det bra. Når du var på ditt svakeste innyndet han seg og fikk din tillit. Det gir han ingen rett til å forgripe seg på deg slik som han har gjort. Jeg grøsser ved tanken på det som du opplever og skjønner godt at du er redd. Du får snakke mere med behandleren din om dette og kanskje prøve å få noen juridiske råd. Skolesjefen er nødt til å sjekke ut slike ting nå h*n får melding om slikt. Hva du velger å gjøre finner du ut. Vis mail og meldinger til din behandler. Hun har nok sikkert skrevet opp at hun ringte til han og gav beskjed om at han skulle ligge unna deg. At han begynner på nytt igjen viser bare at han forgrep seg på deg og fremdeles vil gjøre det. Det hjelper deg å ha en som vet alt på din side. Jeg legger en link til deg helt på slutten til gratis juridisk rådgivning for kvinner. Du kan framlegge saken for dem, det går ikke videre og så får du svar om ulike lover og regler som gjelder og kanskje hva du eventuelt bør gjøre. http://www.jurk.no/ Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93213-kan-noen-hjelpe/#findComment-528826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.