Gå til innhold

Hei Tinne

Anbefalte innlegg

Gjest Trinelisa

Leste innlegget ditt: autisme,angst og tvang på psykiatriforumet først i dag,og har svart på dette innlegget ut i fra mine egne erfaringer og av disse kunnskapene som jeg har om denne lidelsen.Har også lagt ut en del linker om temaet hvis du er interessert i å lese mer om dette.

Håper at du får bruk for alt informasjonen jeg ga deg ut i fra mine kunnskaper,diverse linker som jeg fant om dette temaet og egne erfaringer som jeg har gjort meg selv i og med at jeg også har fått denne diagnosen.

Du får også svare meg tilbake på det svaret som jeg ga til deg under psykiatriforumet og jeg gleder meg til å høre om det jeg skrev var til nytte for deg

Ellers så får du ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93299-hei-tinne/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...