Gå til innhold

Hva er galt, vær snill å gi meg råd ?


PleX26

Anbefalte innlegg

Har hatt litt problemer med angst (tror jeg) i mange år, plutselige problemer med å puste, svimmelhet og blackout.

Har gjort veldig mye tragiske ting som jeg ikke husker noe av som andre har fortalt i ettertid

Dette er ikke så stort problem lenger fordi de siste månedene har jeg begynt å se mye rart, som jeg egentlig ikke vil se.

F.eks helt plutselig kan jeg se personer i rommet som ikke er der, høres sikkert helt teit ut, men det er akkurat som jeg våkner etterpå.

Dette blir verre og verre, det som virkelig skjøt fart i redselen var noe som skjedde i går.

Helt plutselig så jeg samboeren min lå i senga i en pøl av blod mens jeg lå ved siden av.

Skjønner dere hvor jeg vil ?

Jeg tør ikke snakke med noen face to face om dette, kommer garantert til å bli lagt inn, for godt.

jeg håper noen kan gi meg noen råd om hva jeg skal gjøre, jeg er redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Dette hørtes vondt ut!

For å få gjort noe med det, er det viktig at du snakker med noen om det. Ta en tur til legen. Om det er vanskelig, så skriv et brev om hvordan du har det på forhånd så du slipper å snakke så mye. Da får legen forberedt seg slik at h*n vet hva h*n skal spørre om.

Du blir neppe lagt inn for godt, men kanskje for en periode. Det er ikke farlig eller noe å være flau for! Jo tidligere du får tatt tak i dette, jo lettere blir det for deg å komme over det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest appendix

Det er vel ikke sikkert du blir innlagt.

Hvis du ikke har vært i kontakt med terapi eller medisiner etter mange år med plager, så er kanskje det grunnen til forverringen. Det er bedre å 'ta' det før det blir enda verre.

Du må gå veien om fastlegen. Fortell ærlig hvordan du har det. Da får du kanskje komme litt fram i køen eller får akutthjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...