Gå til innhold

Noen som vet om ....

Anbefalte innlegg

en dyktig lege i Oslo?

Jeg er på jakt etter en til min samboer som er mye syk.

Han har hatt 3 lungebetennelser i løpet av 1 år, han røyker, drikker for mye, jobber for mye, trener ikke og er overvektig. Med andre ord: Ikke spesiellt sunn.(han er 44 år og vi har et barn sammen)

Jeg er veldig bekymret for ham og vil gjerne at han kunne finne en lege som kunne følge han ordentlig opp.

Nå flyr han fra legesenter til legesenter og treffer nye leger hver gang som selvfølgelig ikke kjenner til ham og heller ikke vet nok om ham til å kunne gi ham rett oppfølging.

Jeg har selv lege på min arb.plass men ville så gjerne kunne anbefale en for ham som han kunne gå fast til.

Mine ønsker til en slik leger er følgende:

-En som bryr seg om pasientene sine/tar seg tid til å snakke ordentlig når man kommer.

-som er tilgjengelig når man trenger det. Enten på telefon eller lett å få time hos hvis det er viktig.

-som ikke stiller seg for skeptisk til alternativ medisin.

men har et "åpent sinn".

-som er interessert i helheten og som ser alt i en sammenheng ikke bare skriver ut resepter for symptomer uten å bry seg om resten av sykdomsbildet/årsaker.

-ikke skriver ut penecellin ukritisk.

En slik lege finnes vel ikke eller????

Blir utrolig takknemlig hvis noen kunne tipse meg på følgende mail adr.

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9339-noen-som-vet-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

en dyktig lege i Oslo?

Jeg er på jakt etter en til min samboer som er mye syk.

Han har hatt 3 lungebetennelser i løpet av 1 år, han røyker, drikker for mye, jobber for mye, trener ikke og er overvektig. Med andre ord: Ikke spesiellt sunn.(han er 44 år og vi har et barn sammen)

Jeg er veldig bekymret for ham og vil gjerne at han kunne finne en lege som kunne følge han ordentlig opp.

Nå flyr han fra legesenter til legesenter og treffer nye leger hver gang som selvfølgelig ikke kjenner til ham og heller ikke vet nok om ham til å kunne gi ham rett oppfølging.

Jeg har selv lege på min arb.plass men ville så gjerne kunne anbefale en for ham som han kunne gå fast til.

Mine ønsker til en slik leger er følgende:

-En som bryr seg om pasientene sine/tar seg tid til å snakke ordentlig når man kommer.

-som er tilgjengelig når man trenger det. Enten på telefon eller lett å få time hos hvis det er viktig.

-som ikke stiller seg for skeptisk til alternativ medisin.

men har et "åpent sinn".

-som er interessert i helheten og som ser alt i en sammenheng ikke bare skriver ut resepter for symptomer uten å bry seg om resten av sykdomsbildet/årsaker.

-ikke skriver ut penecellin ukritisk.

En slik lege finnes vel ikke eller????

Blir utrolig takknemlig hvis noen kunne tipse meg på følgende mail adr.

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9339-noen-som-vet-om/#findComment-50287
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...