Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for kompliment. :)

Jeg svever litt rundt omkring for tida, pluss at jeg forsøker å sette meg inn i ulike programmer.

Etter en totalpause herfra har jeg såvidt begynt å luske litt i korridorene igjen, da - primært her og på Dataforum.

Hvordan går det med minstemann? Vi fødte vel i samme uke...

Ruben (he, he! Husker kommentarene dine) er 8,3 kg og 70 cm lang. Åler seg fra rom til rom, skal ha pupp hele natta, og synes grøt er bare sånn passe godt :)

Og han er i godt humør, blid som ei sol!

Men i dag er han snørrete og sutrete pga vaksinen han fikk i går...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93408-birdie/#findComment-518844
Del på andre sider

Hvordan går det med minstemann? Vi fødte vel i samme uke...

Ruben (he, he! Husker kommentarene dine) er 8,3 kg og 70 cm lang. Åler seg fra rom til rom, skal ha pupp hele natta, og synes grøt er bare sånn passe godt :)

Og han er i godt humør, blid som ei sol!

Men i dag er han snørrete og sutrete pga vaksinen han fikk i går...

68,5 og 8 kilo her, åler ikke ennå men er en racer til å komme seg rundt ved å rulle og snurre.

Grøt er topp, men ennå er det bare "attåtnæring". Middag har jeg ikke gitt ham ennå.

Godt humør har han, ja - det var tydeligvis en god uke å få barn, da! ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93408-birdie/#findComment-519050
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...