Gå til innhold

klarer det ikke!!!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Når du likevel har prøvd alt annet.....Vil du ikke lese boka til Allen Carr, "Endelig ikke-røyker!" ?? Du vil IKKE angre.

Du er motivert, men jeg tror du har feil innstilling. Sånn som jeg har hatt før.

Du synes det er vanskelig å slutte.....

helt feil: DET ER ENKELT Å SLUTTE!!!!! Det er en befrielse. Tenk bare igjennom hvorfor det er så "vanskelig" å slutte.. ?

1. De fysiske abstinensene er så små kriblinger at du knappt vil skille det fra en vanlig rastløs følelse. Småtterier!

2. Da er det vanen som skremmer deg.... Det der er illusjoner vi røykere har. Vi tror røyken gir oss støtte, deler gleder osv. Bullshit. ikke-røykere trenger ingen substitutt eller tilleggstrøst. Og takler ikke-røykere situasjoner dårligere enn deg? Jeg skal love deg at du takler situasjoner like bra/like dårlig som før...

3. Vi er fôret med at det er så fordømt vanskelig å slutte. Jeg tror det er det verste punktet. Hvordan skal du klare det når det er så vanskelig?.. Poenget er at det er ikke vanskelig.

Du må bare ikke fokusere på røykeslutten som om det er noe du "mister". Det er noe du BLIR KVITT!! Du blir fri fra dritten som styrer deg.

Og du er en ikke-røyker fra du har tatt det siste trekket. Fra da og resten av livet. Og det er deilig:-)

Kom igjen'a! ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93426-klarer-det-ikke/#findComment-526367
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...