Gå til innhold

piercinghallusinasjon


Henriette1365380130

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130

jeg ser tungepiercinger støtt og stadig på folk som ikke har det, og ofte viser det seg drøye piercinger både her og der. Det er helt tilfeldige mennesker som får det (og ja, jeg er helt sikker på at de ikke faktisk har det)

Hva kan dette komme av, og er det en "vanlig" hallusinasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i alle dager skulle det innlegget bety...!???

Sier du at du ser syner? Er det det du sier? At du innbiller deg at masse ulike folk har piercing??

*klør meg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriette1365380130

Hva i alle dager skulle det innlegget bety...!???

Sier du at du ser syner? Er det det du sier? At du innbiller deg at masse ulike folk har piercing??

*klør meg i hodet*

ja? rett og slett, jeg ser piercing på folk som ikke har det, og jeg lurer på hva det kan komme av.

hvorfor så spydig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymmusa

hallusinasjoner kan være av hva som helst. moren min så f.eks engler og guder som bedrev seksuelle aktiviteter da hun var psykotisk, og hun hørte gud si navnet hennes osv, selv om hun ikke var kristen eller religiøs på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja? rett og slett, jeg ser piercing på folk som ikke har det, og jeg lurer på hva det kan komme av.

hvorfor så spydig?

Jeg var ikke spydig. Jeg bare måpte.

Det er mye rart man kan innbille seg og se syner av, men...piercing??? Det var liksom litt..æh...uvanlig. Men rosa elefanter på høylys dag, gående ved siden av deg på fortauet, det hadde liksom vært noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriette1365380130

Jeg var ikke spydig. Jeg bare måpte.

Det er mye rart man kan innbille seg og se syner av, men...piercing??? Det var liksom litt..æh...uvanlig. Men rosa elefanter på høylys dag, gående ved siden av deg på fortauet, det hadde liksom vært noe.

ja, kanskje. Men jeg ser altså små runde metallkuler i kjeften på folk. Verden er rar. Eller kanskje det er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...