Gå til innhold

Sverige


forbrenner

Anbefalte innlegg

I morgen reiser jeg for å prøve ei uke til med behandling i Sverige(via BUAS).

Etter en del om og men blir det ei uke til(ikke bunnet meg enda til noe vidre etter denne uka).

Gruer meg.De sa jeg måtte åpne meg mer.Kunne ikke bare si"vet ikke".Men ofte vet jeg ærlig talt ikke.Men ofte vil jeg bare ikke si noe heller da..

Prøver å gripe tanken at jeg iallefall kommer meg bort fra avdelinga her "hjemme" i norge.Men angrer på at jeg gikk med på ei uke til,angret med en gang jeg sa ja.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest victoria81

Hei Forbrenner!

Synes at det flott gjort av deg å takke ja til en uke til i Sverige.Siden de behandlerne som du har på sykehuset her mener på at du vil få et bedre behandlingstilbud i Sverige,så synes jeg at det var veldig bra gjort av deg i allefall å forsøke ei uke der borte.

Det er bedre å gjøre et forsøk enn å ikke gjøre noen forsøk i det hele tatt.

Det å åpne seg for behandlere og sette ord på ting er ikke alltid like enkelt.Det har jeg selv erfart,men jeg håper at du klarer å finne ord på disse vonde tankene og følelsene som du sliter med nå for tiden.

Til slutt så vil jeg ønske deg lykke til borte i Sverige, og jeg skal krysse fingrene for deg og håper at det går bra der borte.

Klem fra Victoria

(du husker vel nicket mitt og meg fra dol ennå vel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Forbrenner!

Synes at det flott gjort av deg å takke ja til en uke til i Sverige.Siden de behandlerne som du har på sykehuset her mener på at du vil få et bedre behandlingstilbud i Sverige,så synes jeg at det var veldig bra gjort av deg i allefall å forsøke ei uke der borte.

Det er bedre å gjøre et forsøk enn å ikke gjøre noen forsøk i det hele tatt.

Det å åpne seg for behandlere og sette ord på ting er ikke alltid like enkelt.Det har jeg selv erfart,men jeg håper at du klarer å finne ord på disse vonde tankene og følelsene som du sliter med nå for tiden.

Til slutt så vil jeg ønske deg lykke til borte i Sverige, og jeg skal krysse fingrene for deg og håper at det går bra der borte.

Klem fra Victoria

(du husker vel nicket mitt og meg fra dol ennå vel)

Hei victoria81.

Klart jeg husker deg!

Og takk for svar.

Får jeg spørre hvordan du har det?

Håper du har det best mulig.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Lykke til min kjære venn!!

Dette skal gå bra!!! Heier på deg jeg vet du. Vet det er tøft å åpne seg, men våger du det så har du kommet langt. Veldig langt og et stort og viktig steg i riktig retning!!

Masse styrkeklemmer fra meg og *nuzz i panna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest victoria81

Hei victoria81.

Klart jeg husker deg!

Og takk for svar.

Får jeg spørre hvordan du har det?

Håper du har det best mulig.

*klem*

Takk for at du svarte meg tilbake!

Det har vært turbulent i en periode nå,på grunn av bråk hjemme i huset,bråk i forbindelse med tiltaket som jeg er i på jobben og i forbindelse med behandlingsapparatet,men det går mye bedre nå og det er jeg glad for.

Hvis du ikke har fått med deg dette,så har jeg begynt på behandling helt på nytt igjen etter jul.Var jo forresten uten behandling i et halvt år på grunn av at dem i kommunen ikke hadde kapasitet nok.Så den forrige behandlingen min, ble jo avsluttet i fjor sommer.

Ellers så har jeg sluttet helt med medisinene mine,så nå er jeg tablettfri.Det går sånn passe greit, og jeg er ikke det minste lei meg for det.

Åssen går det med deg nå for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du svarte meg tilbake!

Det har vært turbulent i en periode nå,på grunn av bråk hjemme i huset,bråk i forbindelse med tiltaket som jeg er i på jobben og i forbindelse med behandlingsapparatet,men det går mye bedre nå og det er jeg glad for.

Hvis du ikke har fått med deg dette,så har jeg begynt på behandling helt på nytt igjen etter jul.Var jo forresten uten behandling i et halvt år på grunn av at dem i kommunen ikke hadde kapasitet nok.Så den forrige behandlingen min, ble jo avsluttet i fjor sommer.

Ellers så har jeg sluttet helt med medisinene mine,så nå er jeg tablettfri.Det går sånn passe greit, og jeg er ikke det minste lei meg for det.

Åssen går det med deg nå for tiden?

Jeg har liten(ingen) motivasjon til noe som helst,og er lei av alt..

Mener ikke virke sytete,men..der er slik det er.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til min kjære venn!!

Dette skal gå bra!!! Heier på deg jeg vet du. Vet det er tøft å åpne seg, men våger du det så har du kommet langt. Veldig langt og et stort og viktig steg i riktig retning!!

Masse styrkeklemmer fra meg og *nuzz i panna*

Takk!

Heier på deg også,vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest victoria81

Jeg har liten(ingen) motivasjon til noe som helst,og er lei av alt..

Mener ikke virke sytete,men..der er slik det er.

*klem*

Skjønner at det ikke er lett til tider når man møter så mye motgang i livet.

Håper bare at det ordner seg etter hvert og du får noen bedre dager snart igjen slik at du får muligens litt mer motivasjon da.

Ønsker deg alt godt,Forbrenner!

Klem fra Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Kanskje det kunne vært bra for deg å startet med "blanke ark" i en ny behandlingssituasjon? Virker som om det er litt fastlåst for deg i det opplegget du er nå - så du har muligens mye å vinne på å gjøre et forsøk på å motivere deg til å satse litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...