Gå til innhold

Han får ikke utløsning


Gjest FrustrertJente

Anbefalte innlegg

Gjest FrustrertJente

Jeg har nylig blitt sammen med en gutt som jeg liker veldig mye. Vi har nå begynt å ha sex, kanskje i ca. et par uker. Problemet er at de to siste gangene, har han ikke fått utløsning. Virker ikke som han ikke er kåt eller no.. Men hvorfor får han ikke orgesme, er ikke sexen bra nok?

Skjønner ikke jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FrustrertJente

Jeg har nylig blitt sammen med en gutt som jeg liker veldig mye. Vi har nå begynt å ha sex, kanskje i ca. et par uker. Problemet er at de to siste gangene, har han ikke fått utløsning. Virker ikke som han ikke er kåt eller no.. Men hvorfor får han ikke orgesme, er ikke sexen bra nok?

Skjønner ikke jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta-det-med-ro

Ingen mann er lik når det gjelder hvor fort/sent de får orgasme.. akkurat som med oss jenter.

I starten av et seriøst forhold, så kan faktisk noen menn reagere psykisk på denne overveldende følelsen å være sammen med en som virkelig betyr noe.

Jeg ble faktisk veldig overrasket over en fyr jeg var sammen med. Han fikk heller aldri orgasmer i starten. Men da jeg fant bevis i senga på at han greide det fint på egen hånd, så spurte jeg han bare jeg om jeg kunne få være til stede neste gang!!!

Det var starten på å knekke det jeg tror kalles prestasjonsangst.. Å onanere sammen kan kanskje hjelpe dere også?? Bare nyte å se den andre kose med seg selv, uten å forlange noe mer ...?

Lykke til og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta-det-med-ro

Ingen mann er lik når det gjelder hvor fort/sent de får orgasme.. akkurat som med oss jenter.

I starten av et seriøst forhold, så kan faktisk noen menn reagere psykisk på denne overveldende følelsen å være sammen med en som virkelig betyr noe.

Jeg ble faktisk veldig overrasket over en fyr jeg var sammen med. Han fikk heller aldri orgasmer i starten. Men da jeg fant bevis i senga på at han greide det fint på egen hånd, så spurte jeg han bare jeg om jeg kunne få være til stede neste gang!!!

Det var starten på å knekke det jeg tror kalles prestasjonsangst.. Å onanere sammen kan kanskje hjelpe dere også?? Bare nyte å se den andre kose med seg selv, uten å forlange noe mer ...?

Lykke til og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Sannsynligvis er det forbigående. Prøv å være mer aktivt stimulerende med han, for å se om han ikke lar seg kåte opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Sannsynligvis er det forbigående. Prøv å være mer aktivt stimulerende med han, for å se om han ikke lar seg kåte opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ingen mann er lik når det gjelder hvor fort/sent de får orgasme.. akkurat som med oss jenter.

I starten av et seriøst forhold, så kan faktisk noen menn reagere psykisk på denne overveldende følelsen å være sammen med en som virkelig betyr noe.

Jeg ble faktisk veldig overrasket over en fyr jeg var sammen med. Han fikk heller aldri orgasmer i starten. Men da jeg fant bevis i senga på at han greide det fint på egen hånd, så spurte jeg han bare jeg om jeg kunne få være til stede neste gang!!!

Det var starten på å knekke det jeg tror kalles prestasjonsangst.. Å onanere sammen kan kanskje hjelpe dere også?? Bare nyte å se den andre kose med seg selv, uten å forlange noe mer ...?

Lykke til og

Dette er ikke noen dum måte å orientere seg i en vanskelig materie.

Hans orgasmeblokkering var nok uttrykk for prestasjonsangst, frykt for ikke å mestre situasjonen, dumme seg ut, være hjelpeløs. Så lot du han slippe seg løs uten at han behøvde å prestere en orgasme i din skjede. Det hjalp, han ble trygg på seg selv, og så var det gjort.

Et godt råd å ta med seg. Men dessverre hjelper nok ikke denne metoden alle. Noen menn vil får blokkeringer ved å onanere mens partneren ser på. Da låser det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ingen mann er lik når det gjelder hvor fort/sent de får orgasme.. akkurat som med oss jenter.

I starten av et seriøst forhold, så kan faktisk noen menn reagere psykisk på denne overveldende følelsen å være sammen med en som virkelig betyr noe.

Jeg ble faktisk veldig overrasket over en fyr jeg var sammen med. Han fikk heller aldri orgasmer i starten. Men da jeg fant bevis i senga på at han greide det fint på egen hånd, så spurte jeg han bare jeg om jeg kunne få være til stede neste gang!!!

Det var starten på å knekke det jeg tror kalles prestasjonsangst.. Å onanere sammen kan kanskje hjelpe dere også?? Bare nyte å se den andre kose med seg selv, uten å forlange noe mer ...?

Lykke til og

Dette er ikke noen dum måte å orientere seg i en vanskelig materie.

Hans orgasmeblokkering var nok uttrykk for prestasjonsangst, frykt for ikke å mestre situasjonen, dumme seg ut, være hjelpeløs. Så lot du han slippe seg løs uten at han behøvde å prestere en orgasme i din skjede. Det hjalp, han ble trygg på seg selv, og så var det gjort.

Et godt råd å ta med seg. Men dessverre hjelper nok ikke denne metoden alle. Noen menn vil får blokkeringer ved å onanere mens partneren ser på. Da låser det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...