Gå til innhold

Folk som skryter av seg selv


Gjest trulltrall

Anbefalte innlegg

Gjest trulltrall

Det er jo ikke så vanlig i Norge at man skryter åpenlyst av seg selv, men jeg har møtt på noen sånne mennesker. Er dette bare sunt eller er det et tegn på dårlig selvtillit? Det kan vel ikke være så sosialt intelligent da det ofte får den andre personen til å føle seg dårligere? Eks. åh - jeg har det så bra altså. Jeg har så mange beilere at jeg vet ikke hvem jeg skal velge etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det kan være så mangt. Ofte er det utslag av dårlig selvtillit. I verste fall sykelig, særlig hvis folk lyver på seg suksess de ikke har. Narrissisme heter det visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa

Det kan være så mangt. Ofte er det utslag av dårlig selvtillit. I verste fall sykelig, særlig hvis folk lyver på seg suksess de ikke har. Narrissisme heter det visst.

Men aller helst er det Trøndere eller Bergensere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...